آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۲۷
دیپلماسی
۷

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

حذف یا تعدیل مبلغ یارانه ها از سبد اقتصادی خانواده ضربه سختی خواهد بود بر وجهه و محبوبیت آقای رئیس جمهور محترم در آستانه انتخابات؛ بنابراین پیشنهاد می کنم به جای آن، یارانه نه از طریق خانوار، بلکه مستقیم به افراد نوجوان و محصل که واقعا احتیاج مبرمی به پول توجیبی و کمک هزینه تحصیلی دارند پرداخت شود. مجددا تاکید می کنم به فرد نه خانواده، از طریق کارت یا دفترچه حساب بانکی و بدون واسطه تا افرادی که مورد حمایت دولت محترم تدبیر و امید هستند، بدانند و باور داشته باشند کمک های مالی ای که تاکنون به افراد نیازمند از طرق مختلف پرداخت می شد، کماکان پابرجاست.

چای 25 عددی کیسه ای را چهارهزار و 200 تومان خریداری می کردیم، الان به قیمت چهارهزار و 850تومان خریداری می کنیم. ما حقوق بگیران کمرمان خم شده از این گرانی. من حقوق بگیر تامین اجتماعی هستم، با ماهانه 920 هزار تومان حقوق. خواهش می کنم این موضوع را در روزنامه چاپ کنید.

بیمه تکمیلی نیروهای مسلح برای تایید مدارک، خواستار حضور بیمار و رویت وی است؛ این در حالی است که بیمارانی که با امراض صعب العلاج دست به گریبان اند طاقت رفت وآمد و معطلی را ندارند.

ما ساکنان خیابان کرمانی ورامین، کوچه میلاد سوم از خرابی آسفالت کوچه به ستوه آمده ایم، تقریبا آسفالت از بین رفته و به خاک رسیده است، هر چندوقت یک بار هم بر اثر نشت لوله کشی آب، جایی از کوچه کنده و به امان خدا رها می شود. بارها بابت آسفالت به شهرداری مراجعه و نامه نگاری هم شده است، ولی متاسفانه می گویند روکش آسفالت نمی کنیم، شاید فقط لکه گیری کنیم. لطفا به دادمان برسید

یک مخاطب از ورامین

در تاریخ 18 دی به دلیل ورود به محدوده زوج و فرد دوبار جریمه شدم؛ درصورتی که پلاک ماشین من زوج بود، بعد از اینکه پیگیری کردم متوجه شدم 18 دی ماه جلسه کمیته اضطرار بوده و از روز 19 دی ماه محدوده زوج و فرد گسترش پیدا کرده الان هم هرچقدر پیگیری می کنم می گویند نمی شود کاری کرد، این مشکل من در آن روز نبود و ممکن است افراد دیگری هم به دلیل اینکه خبر نداشتند در آن روز جریمه شده باشند. لطفا این موضوع را در روزنامه درج کنید، شاید مشکل ما حل شود.