آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رادیو استان ها در سال نو تماشایی می شود

مدیرکل صدای استان های رسانه ملی گفت: رادیوهای استانی، برنامه ریزی ویژه ای برای ایام نوروز 96 دارند که از آن جمله می توان به مشارکت مردمی در تهیه محتوای رادیو نماهای استانی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های صدا و سیما، وحید کمالی با اشاره به مجموعه اقدامات جدید صورت گرفته برای پویایی هر چه بیشتر ویژه برنامه های نوروزی صدای استان ها اظهار کرد: بر این اساس برنامه ای با عنوان «سفرنامه» با ساختار ترکیبی ساده یا ترکیبی نمایشی به زبان فارسی در دو نوبت صبح و عصر طراحی شده و هر استان با توجه به اقتضائات موجود، یکی از این دو ساختار را بر می گزیند.

وی افزود: این برنامه از 29 اسفند تا 13 فروردین در نوبت صبح از ساعت 9 تا 10 و در نوبت عصر از ساعت 15 تا 16 به مدت 60 دقیقه روی آنتن می رود.

مدیرکل صدای استان های سازمان صدا و سیما با بیان این که پویش «ایرانی کالای ایرانی بخر» با تولید برنامه های کوتاه در رادیوهای استانی راه اندازی شده است، گفت: بر این اساس، برنامه هایی کوتاه در قالب آنونس و ساختارهای کوتاه نوروزی در صدای استان ها پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده می توان به استقرار واحد سیار در یکی از ایستگاه های آتش نشانی در روز 24 اسفند همزمان با آخرین چهارشنبه سال و استقرار واحد سیار و اجرای برنامه زنده در لحظه تحویل سال در اماکن پر جمعیت شهرها بویژه گلزارهای شهدا، زیارتگاه ها و امکان مسافرپذیر اشاره کرد.