آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۶
ورزش
۱۸

پایان تلخ برای سال خوب پرسپولیس

پرسپولیس مسابقه ای را با نتیجه 3 بر یک به الریان واگذار کرد که باید با چند گل به سود خود تمام می کرد. شکل بازی پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا کاملاشبیه بازی دوم بود و با شکست در این بازی از صدر جدول تا رده سوم پایین رفت.

پرسپولیس در بازی قبلی در امارات (مقابل تیم کم توان الوحده امارات) تیم برتر میدان بود و بیش از ده موقعیت گل را خراب کرد تا الوحده روی دو موقعیت 50 درصدی به گل برسد و کم مانده بود سه امتیاز را از دست بدهد، اما خوشبختانه به برد رسید. پرسپولیس در بازی دیروز اما شانس نیاورد و مسابقه ای را 3 بر یک واگذار کرد که اگر در آن باهوش و با برنامه بازی می کرد، اصلابازنده بازی نمی شد. متاسفانه پرسپولیس عادت کرده در هر بازی موقعیت های فراوانی را از دست بدهد؛ هم در آن بازی و هم در بازی دیروز. پرسپولیس در نیمه اول و دوم بازی دیروز بارها تا آستانه فتح دروازه میزبان پیش رفت، اما متاسفانه فقط یک بار به گل رسید تا الریان در پایان این بازی به 3 امتیاز باارزش برسد. الریان واقعا تیم برتر بازی دیروز نبود. مهدی طارمی (5) برای پرسپولیس و رودریگو تاباتا (18 و 57-پنالتی) و گارسیا (88) برای الریان گلزنی کردند. کارشناسان داوری معتقد بودند، گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید، اما داور چینی بازی یک پنالتی مسلم پرسپولیس را در نیمه اول نگرفت.

در دیگر بازی این گروه الهلال عربستان در خانه الوحده امارات به تساوی 2-2 رسید.

جدول گروه D: 1- الریان قطر با 3 بازی و 6 امتیاز 2- الهلال با 3 بازی و 5 امتیاز 3- پرسپولیس با 3 بازی و 4 امتیاز 4- الوحده امارات با 3 بازی و یک امتیاز