آرشیو دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۸۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

محرومیت یک ساله برای بانوان بیلیاردباز

بانوان اعزامی به مسابقات آزاد چین به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی یک سال محروم شدند. کمیته انضباطی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس اعلام کرد بانوان اعزامی به مسابقات آزاد چین به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی به مدت یک سال از حضور در تمامی مسابقات داخلی و خارجی محروم می شوند. این کمیته همچنین اعلام کرد، اسامی متخلفان متعاقبا و به صورت کتبی به هیات های استانی مورد نظر اعلام خواهد شد.

هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بیلیارد درباره محرومیت های دختران گفت: این بازیکنان آماتور بودند و عضویت تیم ملی را بر عهده نداشتند و به طور آزاد در مسابقه ها شرکت کرده بودند. تمرینات تیم ملی بتازگی آغاز شده است. این رقابت ها کاپ آزاد بود و بنده به فدراسیون جهانی طی نامه ای پیشنهاد دادم کلیه رقابت ها تحت عنوان کاپ آزاد از این پس با هماهنگی فدراسیون های عضو برگزار شود.

اکرم محمدی امینی، ملی پوش بیلیارد و دارنده مدال برنز آسیا نیز درباره محرومیت چند بازیکن بیلیارد گفت: من در جایگاه قضاوت نیستم اما اکنون که شرایط خوبی برای بانوان بیلیاردباز ایجاد شده نباید بخاطر عده کمی از بازیکنان، بیلیارد ایران زیر سوال برود. البته تا جایی که من اطلاع دارم رقابت های چین به صورت آزاد برگزار شده است و بازیکنان به صورت آزاد و شخصی در این رقابت ها شرکت کردند.