آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۸۳۲
ورزش
۱۸

خبر

دستگیری مربی ایتالیایی به علت تبانی در شکست 12گله

فیلیپو ویتو دی پیرو، مربی ایتالیایی تیم الدنسه در لیگ دسته سه اسپانیا پس از شکست تیمش مقابل بارسلونای B به وسیله پلیس دستگیر شد. به گزارش وب سایت نود، حرف های شیخ سعد، بازیکن تیم الدنسه و اعتراف وی به تبانی در بازی بارسلونا B و الدنسه جنجال زیادی به راه انداخته است. او مدعی شده بود برخی از بازیکنان تیم اسپانیایی در شکست 12-صفر مقابل رزروهای بارسلونا بازی را وا داده اند تا نتیجه مطابق خواست بنگاه های شرط بندی رقم بخورد. پلیس اسپانیا پس از بررسی مدارک، دی پیرو، مربی ایتالیایی را دستگیر کرده است.

عذرخواهی نورافکن از هواداران استقلال

پس از درگیری امید نورافکن، هافبک جوان استقلال با یعقوب کریمی و حواشی بازی با فولاد خوزستان، این بازیکن در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. نورافکن به دلیل درگیری با کریمی روی نیمکت استقلال از حضور در تمرینات منع شده بود. در همین رابطه یعقوب کریمی کاپیتان سوم تیم استقلال که یک طرف این درگیری بود، از کادر فنی و به خصوص منصوریان خواست با بخشیدن امید نورافکن مجوز بازگشت این بازیکن به تمرین را صادر کنند.

استقلال به دنبال بخشیده شدن منصوریان

باشگاه استقلال خواهان بخشش محرومیت سرمربی آبی پوشان شده است. به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان در جریان دیدار با فولاد خوزستان به علت خروج از محوطه فنی اخراج شد. مسئولان باشگاه استقلال در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند اخراج سرمربی آبی پوشان درست نبوده و خواهان بخشش محرومیت منصوریان شده اند.

ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیراندازی

مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی به منظور انتخاب رئیس فدراسیون در سال 1396 برگزار خواهد شد. افراد علاقه مند به احراز پست ریاست می توانند از 19 فروردین به مدت 10 روز کاری مدارک خود را برای ثبت نام در انتخابات ارائه دهند.

صعود 12پله ای وفایی در رده بندی جهانی

«حسین وفایی» در تازه ترین رده بندی برترین اسنوکربازان جهان با 12 پله صعود در رده 64 قرار گرفت. «حسین وفایی» قهرمان کشورمان که پیش از این با پیروزی مقابل مرد شماره دو جهان موفق شد به عنوان نخستین ایرانی به مرحله نیمه نهایی رقابت های رنکینگ جهانی اسنوکر حرفه ای ها صعود کند، جایگاهش در رنکینگ حرفه ای را نیز به رتبه 64 ارتقا داد.