آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۶۴
فن آوری
۸
گیم نت

نجات شهر

مانی آشتیانی

بازی های سبک تعقیب و گریز و تیراندازی یکی از سبک های بازی مورد علاقه بسیاری از کاربران است. اگر شما هم از این دسته کاربران هستید و به دنبال یک بازی سبک شوتینگ می گردید، به شما بازی خوش ساخت و ایرانی «پلیس جوان» را معرفی می کنیم. در این بازی می توانید در نقش یک پلیس وظیفه شناس به مبارزه با افرادی بروید که امنیت شهرتان را به خطر انداخته اند. در واقع در این بازی شما باید شهرتان را از دست گروهی از تبهکاران که به بخش های مختلف شهر نفوذ کرده اند نجات دهید. بازی پلیس جوان یک بازی اکشن پلیسی در سبک تیراندازی است که در آن توانایی خرید، ارتقا و استفاده از 10 نوع سلاح پلیسی مختلف شامل کلت برتا، MP5، کلاشنیکف، M16، اسنایپر و... را خواهید داشت.

علاوه بر امکان خرید اسلحه های متنوع و جدید، توانایی خرید، ارتقا و استفاده از 10 تجهیزات مختلف پلیس مانند جلیقه ضد گلوله، جعبه کمک های اولیه، دوربین دید در شب، استفاده از هلیکوپتر پلیس به عنوان نیروی کمکی و... نیز در بازی در نظر گرفته شده است. برای خرید اسلحه های حرفه ای و تجهیزات مورد نیاز باید قدم های سنجیده ای در مراحل بازی بردارید و رمز به دست آوردن پول برای خرید تجهیزات مورد نیاز شلیک دقیق به هدف ها است.

شما در این بازی به بیش از 100 مرحله مختلف پلیسی در دو سبک کاملا متفاوت (ماموریت پلیس بزرگراه و آشوب در شهر) در هشت نقطه از شهر و جاده دسترسی خواهید داشت. از جمله بارزترین نکات این بازی، گرافیک خوب آن است که می تواند از اصلی ترین دلایل انتخاب و نصب این بازی روی گوشی باشد. شاید فکر کنید حتما گرافیک خوب و بالای این بازی حجم بالایی از گوشی شما را هم به خودش اختصاص می دهد اما باید بگوییم یکی دیگر از نکات مثبت این بازی حجم کم آن است تا به مشکلی برای نصب روی گوشی برنخورید. بازی پلیس جوان به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.