آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۵۹۲
ورزشی
۹

ابهام در زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای برگزاری انتخابات این فدراسیون هنوز دستوری از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما نرسیده است.

محمد شروین اسبقیان در مورد برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان دستوری مبنی بر برگزاری انتخابات دریافت نکرده ایم. احتمالادر دو سه روز آینده ابلاغ خواهد شد. او در پاسخ به این سوال که آیا در زمان وقت مقرر شده از قبل (دهه دوم فروردین ماه) برگزار خواهد شد یا خیر گفت: نمی دانم. وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد و به ما اعلام کند. هنوز به ما چیزی ابلاغ نشده است. اسبقیان در مورد کاندیداها گفت: کاندیداها تغییری نکرده اند و همان قبلی ها هستند. تنها محمد آذرپی به دلیل تمرکز بیشتر بر روی تیم ملی انصراف داده است.

در 23 بهمن ماه محمدشروین اسبقیان، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در باره برگزاری انتخابات تاکید کره بود که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دهه دوم فروردین ماه و پس از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق تشکیل مجمع متعاقبا اعلام می شود و تمام تلاش ما در فدراسیون این است که انتخاباتی بی طرفانه و به دور از هرگونه شائبه ای برگزار شود. البته قبلا زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان 12 مهرماه اعلام شده بود که اسبقیان در آن موقع اعلام کرد که دلیل لغو مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک نامه کمیته ملی المپیک بوده است.