آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

به همت مراکز استانی صورت گرفت

پخش زنده 12 هزار دقیقه ارتباط تصویری از سفرهای راهیان نور

در تعطیلات نوروز و به همت سیمای مراکز استانی صدا و سیما، بیش از 12 هزار دقیقه ارتباط زنده تصویری برای پوشش گسترده سفرهای راهیان نور نوروزی برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های صدا و سیما، کاروان های راهیان نور در نوروز امسال همچون سال های گذشته به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند و هزاران نفر با حضور در این مناطق، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

با تدابیر اتخاذشده و هماهنگی میان معاونت امور استان های صدا و سیما و مرکز بسیج رسانه ملی، پوشش رسانه ای این رویداد بزرگ فرهنگی با محوریت مراکز استانی صورت گرفت.

امسال به همت مراکز کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آبادان و خلیج فارس، اخبار و تصاویر مربوط به سفرهای راهیان نور انعکاس بسیار خوبی در شبکه های استانی و سراسری داشت به گونه ای که در مجموع بیش از 714 ارتباط تصویری با مدت زمان 12 هزار و 331 دقیقه معادل 205 ساعت و 31 دقیقه با شبکه های سراسری و استانی برقرار شد.

در این بین آبادان با 250 ارتباط در صدر مراکز و مراکز خوزستان با 183 ارتباط، ایلام با 172 ارتباط، کرمانشاه با 67 مورد و مرکز خلیج فارس با 32 ارتباط تصویری، در رده های بعدی جای گرفتند و توانستند در ایجاد چتر رسانه ای و تصویری مناسب برای سفرهای راهیان نور، نقش بسزایی داشته باشند.

مرکز آبادان از 19 اسفند 95، خوزستان از 21 اسفند، ایلام از 25 اسفند و کرمانشاه و خلیج فارس هم از یکم فروردین 96، اکیپ های تولید و ارتباط زنده را در یادمان های شهدا مستقر و این میزان از ارتباط را با وجود شرایط نامناسب جوی، ساماندهی کردند.