آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

کریمی در اردوی پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در اردوی پرسپولیس برای سرخپوشان در مسابقات آتی لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

علی کریمی دیروز در محل اردوی سرخپوشان حضور یافت و پس از دیدار و گفت وگو با اعضای این تیم، برای موفقیت در بازی برابر پیکان و همچنین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و حضور مقتدرانه در رقابت های آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

وضعیت مبهم شکاری

امیر حسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره حضور رضا شکاری در اردوی تیم ملی جوانان، گفت: این بازیکن از بازیکنان اصلی تیم ملی جوانان است و بازی های بسیار تاثیر گذاری را در دور مقدماتی و انتخابی انجام داده و تیم ملی جوانان حساب ویژه ای روی این بازیکن دارد.

اما حضور شکاری منوط به این است که مشکلش را با باشگاه ذوب آهن حل کند. امیدوارم مدیرعامل ذوب آهن این مشکل را به نفع فوتبال ملی حل کند. شکاری خواستار جدایی از ذوب آهن و پیوستن به باشگاه روستوف روسیه است و این موضوع باعث اختلاف نظر وی با این باشگاه شده است.

مدافع قهرمانی روی سکو نرفت

بازی های والیبال نوجوانان آسیا در برمه بدون ایستادن تیم ایران روی یکی از سکوهای سه گانه به پایان رسید.

نوجوانان والیبال که بازی نیمه نهایی یازدهمین دوره والیبال نوجوانان آسیا را به کره جنوبی باخته بودند دیروز در بازی رده بندی 3 بر یک مغلوب تیم چین شدند تا مدافع عنوان قهرمانی بدون سکو بازی ها را ترک کند. نوجوانان والیبال در این دوره از رقابت ها در چهار دیدار برابر تیم های کره و چین (هر کدام دو بار) تن به شکست دادند. والیبال نوجوانان ایران با هفت مدال طلاو یک مقام نایب قهرمانی پرافتخارترین کشور 10 دوره گذشته این رقابت هاست، اما در جام یازدهم از رسیدن به سکو بازماند. در پایان این دوره از بازی ها تیم های کره جنوبی، ژاپن، چین و ایران سهمیه حضور در رقابت های نوجوانان جهان در بحرین را به دست آوردند.