آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

امیر غفور زودتر به اردو می آید

امیر غفور، زودتر از بقیه به جمع اردونشینان اضافه می شود. پشت خط زن تیم ملی والیبال، اواخر ست اول بازی نخست فینال لیگ برتر، با مصدومیت مچ پای چپش از زمین بیرون رفت. او با این که باید بلافاصله به بیمارستان می رفت، اما روی برانکارد اورژانس از کنار زمین، بازی هم تیمی هایش را تماشا کرد و بعد هم راهی بیمارستان شد. عکس پای او خیال سیامک افروزی، پزشک تیم ملی را راحت کرد، زیرا خبری از شکستگی نبود. از آن به بعد امیر غفور فیزیوتراپی و آب درمانی را شروع کرد.

پشت خط زن کاشانی بقیه درمان را در شهرش ادامه داد. او البته با سیامک افروزی در تماس بود و طبق تمرینات او کار می کرد. قرار بود غفور بعد از کاهش التهاب لگامنت مچ پایش MRI بگیرد، اما ظاهرا در کاشان این وسیله خراب بوده، بنابراین مانده تا به تهران بیاید. از طرفی با تعطیلات عید، او مانده تا چکاپ را قبل از شروع اردو انجام دهد. هر چند افروزی هم به پیشنهاد ایگور کولاکوویچ نمی خواست به او فشار بیاورد به همین علت خیلی تمرینات سفت و سخت به او نداده است.

سیامک افروزی، پزشک تیم ملی با تائید این قضیه می گوید: من بعداز مصدومیت، تاکنون غفور را ندیده ام. البته تلفنی با هم در تماس بودیم و من به او تمرین می دادم. از طرفی کولاکوویچ معتقد بود خیلی به او فشار نیاوریم تا اذیت نشود، اما قرار است زودتر به تهران بیاید تا شرایطش را بررسی کنیم. فکر می کنم امیر امروز یا فردا بیاید.

با این که پزشک تیم ملی هنوز او را ندیده، اما خیلی هم وضعیت را راضی کننده نمی داند: وضعیت امیر خیلی راضی کننده نیست. خودش می گفت درد دارد، با این حال باید صبر کنیم تا بیاید و جواب MRI او را ببینیم. غفور البته با ورود به اردو قرار نیست والیبال بازی کند. اولویت تکمیل درمان مصدومیت مچ پایش است. البته کنارش تمرین بدنسازی را انجام می دهد.