آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۵
جامعه
۱۷

23 فروردین آغاز ثبت نام اولیه از واجدان شرایط حج تمتع

سازمان حج و زیارت، واجدان شرایط ثبت نام در کاروان های حج و زیارت را فراخواند تا از روز 23 فروردین به مدت ده روز برای پرداخت مبلغ علی الحساب سفر حج تمتع 96 اقدام کنند.

به گزارش جام جم، سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس برنامه زمان بندی، دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع تا 31خرداد 85 از ساعت 9 صبح چهارشنبه، 23 فروردین 96 به مدت ده روز فرصت دارند با در دست داشتن اصل قبض ودیعه گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

بر این اساس، شعب بانک ملی ایران با مراجعه متقاضیان یاد شده، پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه گذاری (به صورت روز شمار تا تاریخ مراجعه متقاضی) اقدام و مبلغ مابه التفاوت تا سقف ده میلیون تومان را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان، رسید آن را به متقاضی ارائه می کنند.

علاوه بر این، آن دسته از متقاضیانی که اسناد ثبت نامی سال های 1360 و 1363 با مبالغ 180، 200، 250 و 270 هزار ریالی را دارند باید از قبل برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه گذاری ده میلیون ریالی و استفاده از تسهیلات مربوط، به دفتر حج و زیارت استان مراجعه و معرفی نامه برای ارائه به بانک دریافت کرده و پس از دریافت قبض جدید از شعبه بانک ملی (معرفی شده از سوی حج و زیارت استان)، هزینه مربوط را واریز کنند. در اطلاعیه سازمان حج و زیارت گفته شده که دارندگان اسناد هشت میلیون ریالی مربوط به سال1377 و منتهی به 31 فروردین 1378 باید از قبل به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و با استفاده از تسهیلات و یارانه سه میلیون ریالی نسبت به تبدیل قبض ودیعه گذاری خود به قبض ده میلیون ریالی و پرداخت مابه التفاوت یارانه (یک میلیون ریال) به ذی نفع اقدام و سپس هزینه مربوط را واریز کنند.