آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۵
ورزش
۱۸

پرسپولیس آماده کارزار بزرگ

سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش با الریان قطر تاکید کرد که به قدرت الریان و دیگر تیم های گروه چهارم لیگ قهرمانان واقف است بنابراین قدر امتیازات خانگی را می داند.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به این که تیمش در سخت ترین گروه قرار دارد، تصریح کرد: این گروهی نیمه نهایی تیم های قهرمان آسیاست. ما قهرمان ایران، الهلال قهرمان عربستان، الریان قهرمان قطر و الوحده نیز یکی از بهترین تیم های امارات به حساب می آید. می دانیم الریان برای برد به تهران می آید و ما هم گزینه ای جز بازی زیبا و همراه با برد در این مسابقه نداریم، دیدید در بازی رفت نیز نمایش خوبی از خود ارائه دادیم اما نتیجه را واگذار کردیم.

برانکو با اشاره به این که فرشاد احمدزاده به دلیل آسیب دیدگی در این بازی غایب است، افزود:با توجه به حساسیت بالای بازی از هواداران تیمم انتظار دارم به کمک ما بیایند. مهم ترین مساله، آمادگی بازیکنان ما برای این بازی است. انتظار دارم بازیکنان بدون توجه به مشکلات با تمام انرژی و پتانسیل خود در میدان حاضر شوند و بازی خوبی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: الریان ضعیف تر از تیم ملی قطر نیست و آنها تعداد زیادی بازیکنان با کیفیت و مربی بزرگ در اختیار دارد و همین مساله نشان می دهد که چه کار سختی در پیش داریم، اما بازیکنان ما با انگیزه و شوق زیاد آماده بازی هستند!

برانکو همچنین در مورد این که 6 بازیکن تیمش تک اخطاره هستند، اضافه کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و به چیزی غیر از این فکر نمی کنیم. بخوبی می دانیم فردا مهم ترین بازی فصل را در پیش داریم و به فکر صرفه جویی و حساب و کتاب نیستیم.

برانکو درباره اختلاف سطح پرسپولیس در لیگ و آسیا گفت: می توانیم مانند بازی های لیگ همان تیم منسجم باشیم، البته با حریف به مراتب قوی تری نسبت به تیم های داخلی دیدار داریم، اما 6 گلی که ما در بازی های لیگ قهرمانان دریافت کردیم روی بدشانسی بود چرا که واقعا موقعیت چندانی به حریفان ندادیم، حالادیگر حق اشتباه نداریم چون کوچکترین اشتباه تبعات بدی درپی خواهد داشت.