آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۸۹۱۱
ورزش
۱۱

منصوریان: استقلال اسیر ضد فوتبال نمی شود

منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال با صبا گفت: بازی بسیار سختی با صبا داریم. بازی با تیم هایی که برای بقا می جنگند سخت است. هدف اولمان کسب عنوان نایب قهرمانی است و به دنبال این هستیم که به این هدف برسیم.

وی افزود: فاصله بازی با صبا و لکوموتیو سه روز است. دغدغه ما ریکاوری بازیکنان است. ولی به لحاظ روحی و روانی آماده بازی هستیم. امیدواریم امروز بازیکنان سرحال شوند.سرمربی استقلال درباره احتمال ضد فوتبال صبا تاکید کرد: نمی خواهم ازواژه ضد فوتبال استفاده کنم. اگر صبا دفاعی بازی کند برای آن هم برنامه داریم. البته تیم مرفاوی دراین چند هفته دفاعی نبوده و هجومی بازی کرده است. حتی دفاع هم یک نوع تاکتیک است و ما باید آمادگی داشته باشیم که داریم.منصوریان در خصوص اینکه گفته می شود با پیروانی سرمربی تیم جوانان برای عدم دعوت نورافکن به این تیم صحبت داشته است گفت: دراین مورد هیچ صحبتی نداشته ام.

پیروانی سرمربی تیم ملی است و مختار است هر بازیکنی که بخواهد انتخاب کند. من با پیروانی دوست هستم ولی تا الان هیچ ایده ای را از من نگرفته و او هم ایده ای به من نداده است.وی خاطرنشان کرد: نورافکن سرمایه ماست و قصد نداریم او را حذف کنیم. نورافکن در روزهای گذشته شرایط خوبی داشته ما هم در جوانی کارهایی کرده ایم که بزرگترها گذشت کرده اند که به این نقطه رسیده ایم.

منصوریان درباره تساوی با لکوموتیو تصریح کرد: لکوموتیو فوتبال روسی و منسجم را بازی می کند و ما را تحت فشار گذاشت. طبیعی است چون تیم ما بازیکنان جوان زیادی دارد. میلاد زکی پور دفاع چپ ما حتی بازی در استادیوم آزادی را هم تجربه نکرده بودند.