آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۸۹۱۱
ورزش
۱۱

گوناگون

فرنگی کاران در خانه کشتی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از روز 28 فروردین در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

انتقادفدراسیون کشتی ایران

فدراسیون کشتی ایران پس ازاعلام تغییرات درقوانین ومقررات کشتی و داوری، درنامه ای به لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی از نحوه بررسی، اعلام و تغییر مداوم قوانین انتقاد کرد.

کشتی درباکو مدال دروکرد

تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران درمسابقات بین المللی کشتی جام فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان در باکو پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

تیم سنگال به تهران می آید

تیم فوتبال زیر 20 سال سنگال اردیبهشت ماه به تهران سفر می کند تا ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی، دو دیدار دوستانه با تیم جوانان کشورمان برگزارکند.

ستاره های والیبال دعوت شدند

ستاره های والیبال از امروز به اردو می روند. طبق نظر کولاکویچ مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال با حضور 9 بازیکن با تجربه و تعدادی از بازیکنان دعوتی مرحله نخست که شایستگی های خود را به سرمربی اثبات کرده اند برگزارخواهد شد.

فیلیپ به ایران سفر می کند

رئیس کمیته بین المللی پاراالمپیک اردیبهشت ماه به ایران سفر خواهد کرد. سفر فیلیپ کریون به ایران در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی معلولان کشور که زیر نظر این کمیته برگزار می شود، انجام خواهد شد.

پرتاب مقدم به طلا خورد

رضا مقدم ورزشکار گلستانی در ماده پرتاب چکش، رقابت های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل کشور که در شیراز در جریان است مدال طلا گرفت.

لواندوفسکی: به بازی کهکشانی ها می رسم

مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ می گوید می تواند به تیمش برای جبران شکست خانگی برابر کهکشانی ها کمک کند.لواندوفسکی گفت: در مادرید من به ترکیب بایرن برمی گردم. درد شدید احساس می کردم و به همین دلیل در بازی رفت نتوانستم حضورداشته باشم چون نمی خواستم ریسک کنم.