آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار چند خطی

تیم والیبال دختران زیر 23 سال ایران که در اردوی تدارکاتی ماریبور اسلوونی حضور دارد در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم لیگ برتری فورمیس رفت و با نتیجه 3 بر یک به حریفش باخت.

بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی پس از رضایت پزشک معالجش از هفته آینده می تواند دوباره تمرینات خود را آغاز کند و برای مسابقات سال آینده آماده شود.

اکرم محمدی، تنها نماینده ایران در رقابت های اسنوکر بانوان قهرمانی آسیا با یک پیروزی و دو شکست از راهیابی به مرحله حذفی رقابت های قهرمانی آسیا بازماند.

فینال گروه دوم مسابقات والیبال جایزه بزرگ زنان (گراند پریکس) مرداد امسال در جمهوری چک برگزار می شود که فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال ایران در این رقابت ها قضاوت می کند.

فاطمه جمالی فر که با شکست نفر اول هند و رنک 92 جهان به جمع 32 بازیکن تنیس روی میز آسیا راه یافته بود، 3 بر صفر مغلوب لیو شیون (نایب قهرمان جهان) شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در روز نخست مسابقات دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی ایران و در یکی از مهم ترین رقابت ها، برادران صمیمی (به ترتیب محمود و محمد) در پرتاب دیسک اول و دوم شدند.

حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو با بیان این که این تیم از آمادگی بسیار بالایی برای حضور در رقابت های بین المللی برخوردار است گفت، 34ووشوکار ایرانی در ششمین دوره مسابقات جام پارس حضور دارند.

فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پاراالمپیک (IPC) اردیبهشت امسال به ایران سفر می کند. دکتر پیتر، رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی IPC نیز یکی دیگر از مقامات کمیته بین المللی پارالمپیک است که همزمان با مسابقات دوومیدانی به ایران می آید.