آرشیو یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۷۱
حوادث
۱۷

خبر

شهادت چهارمین مامور پلیس در یک عملیات

گروه حوادث / درپی شهادت سه نفر از ماموران انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی، سرهنگ سعید حاجی آبادی فرمانده انتظامی این شهرستان نیز که در حادثه سقوط خودرو به دره مصدوم شده بود بر اثر شدت جراحت ها به شهادت رسید.

این حادثه شامگاه پنجشنبه درحالی رخ داد که فرمانده انتظامی شهرستان به همراه سه نفر از ماموران در تعقیب خودروی قاچاقچیان بودند که ناگهان خودروی آنها به دره سقوط کرد.

در این سانحه ستوان یکم زاهدی، استوار دوم قهری و گروهبان یکم محمودی در دم جان باختند و سرهنگ سعید حاجی آبادی نیز به بیمارستان منتقل شد. اما وی نیز به علت شدت جراحات وارده روز جمعه در بیمارستان جان باخت.

پایان هفته کم حادثه درجاده ها

گروه حوادث / در چند حادثه رانندگی که درپایان هفته رخ داد، دو نفر در جاده های سه استان کشته و 19 نفر نیز مصدوم شدند.

بر اثر واژگونی یک وانت پیکان در جاده اهواز- هویزه که ساعت 7 صبح جمعه رخ داد، چهار نفر زخمی شدند. همچنین در برخورد یک پراید با نیسان وانت در جاده شوش – اندیمشک 9 نفر مصدوم شدند.یک خودروی پژو 206 نیزشامگاه جمعه در جاده بروجرد به اراک واژگون شد که یکی ازسرنشینانش کشته و 4 نفر نیز زخمی شدند که مجروحان به بیمارستانی در بروجرد انتقال یافتند.رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز گفت: برخورد وانت پیکان با کشنده «دانگ فنگ» در کمربندی غربی ماهیدشت به سراب نیلوفر، سبب فوت راننده وانت پیکان و مصدومیت 2 نفر شد.پلیس راه علت این حادثه را که روز پنجشنبه رخ داد، حرکت خلاف جهت وانت پیکان اعلام کرد و گفت: دو سرنشین وانت پیکان مجروح شده اند.