آرشیو یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۹
حوادث
۱۹

سرنخ جدید در پرونده جنایت در خرابه

تحقیقات پلیس جنایی تهران برای رازگشایی از هویت مقتول خرابه های جاجرود با شکایت خانواده وی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش جام جم، جسد این مرد 30 ساله ساعت 20 و 45 دقیقه نخستین روز فروردین امسال در حالی که شلوار جین و لباسی معمولی به تن داشت و آثار ضربه هایی بر بدن وی وجود داشت، در خرابه های جاجرود کشف شد. او مدارکی که هویتش را نشان دهد، همراه نداشت. با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، قاضی شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از هویت مقتول آغاز شد. تحقیقات ادامه داشت تا این که با گذشت بیش از سه هفته از کشف جسد، مردی با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران گم شدن فرزندش را خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: پسرم 30 اسفند سال گذشته ساعت 15 از خانه مان در یکی از محله های تهران خارج شد و قرار بود خیلی زود به خانه برگردد اما خبری از او نشد. تلفن همراهش نیز خاموش بود. سراغ او را از دوستانش گرفتیم که کسی از وی خبر نداشت. به هر جا که احتمال می دادیم آنجا باشد سر زدیم اما تلاش هایمان بی فایده بود. سرانجام به کلانتری رفتیم و شکایت کردیم تا این که مطلع شدیم پلیس جسد مجهول الهویه ای را یافته است، بنابراین به اداره آگاهی آمدیم.

با توجه به گفته های این مرد، ماموران از او خواستند برای مشاهده جسد مرد جوان در پزشکی قانونی حاضر شود که با دیدن جسد، پسرش را شناسایی کرد و با حضور دوباره در اداره دهم پلیس آگاهی تهران خواستار شناسایی عامل یا عاملان مرگ فرزندش شد.

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.