آرشیو دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۷۲
ورزشی
۲۳

نبردهای نفسگیر در <لیگ یک> برای لیگ برتری شدن

هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال امروز با برگزاری 9 دیدار پیگیری می شود و در حساس ترین بازی، تیم های رده دومی و سومی پارس جم جنوبی و ملوان بندرانزلی به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم با 56 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه های دوم و سوم جدول قرار دارند. این دو تیم نزدیک ترین تیم های تعقیب کننده سپیدرود صدرنشین 57 امتیازی هستند. هر کدام از این دو تیم که بتواند سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد، گام بلندی را برای صعود به لیگ برتر برداشته است. پارس جنوبی با 12 گل خورده عملکرد فوق العاده ای در خط دفاع داشته و تارتار امیدوار است در دیدار امروز مقابل ملوان مایلی کهن، با تکیه بر همین قدرت دفاعی بتواند دست پر از زمین خارج شود. قوهای سپید انزلی نیز با توجه به اینکه هفته آینده باید به مصاف خونه به خونه بابل بروند، نیاز فراوانی به سه امتیاز این بازی دارند تا با خیال راحت گام به آن بازی حساس بگذارند. در دیگر دیدار مهم این هفته تیم صدرنشین سپیدرود رشت میزبان تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر است. سپیدرود برای صعود به لیگ برتر و ایرانجوان برای فرار از سقوط مقابل یکدیگر قرار می گیرند. سپیدرود نزدیک تر از همیشه به لیگ برتر است. در دیگر دیدار حساس این هفته گل گهر سیرجان به مصاف آلومینیوم اراکی می رود که با آمدن مهدی پاشازاده به عنوان مربی نتایج خوبی در هفته های اخیر گرفته است. شاگردان بگوویچ در تیم گل گهر در بدترین زمان ممکن دچار افت شدند و دو بازی گذشته خود را شکست خوردند تا این تیم به رده چهارم جدول سقوط کند و حالا در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، باید ضمن پیروزی در این دیدار منتظر شکست تیم های بالانشین خود باشد.

برنامه این هفته رقابت های لیگ یک:

پارس جنوبی جم- ملوان (ساعت 17) استقلال اهواز- خیبر خرم آباد (ساعت 17:15) فولاد یزد- نساجی مازندران مس رفسنجان- بادران تهران

خونه به خونه- فجر سپاسی آلومینیوم اراک- گل گهر سیرجان راه آهن- مس کرمان سپیدرود رشت- ایرانجوان بوشهر اکسین البرز- نفت مسجد سلیمان (بازی ها به صورت همزمان و از ساعت 16:45 برگزار می شود).