آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۳۷۸۵
احزاب
۶

خبر کوتاه

ناگفته های روحانی در مناظرات به اطلاع مردم می رسد

یک عضو هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه آقای روحانی به صفت شخص خودش و به عنوان رییس دولت فعلی ناگفته هایی دارد، گفت: وقتی این ناگفته ها گفته شود این تقابل های جزیی دیگر چندان جایی پیدا نمی کند. فرض من بر این است که روحانی حرف هایی دارد که در زمان برنامه های انتخابات می تواند آنها را بیان کند. خیلی از کسانی که امروز طلبکار هستند بدهکارانی هستند که باید به ملت پاسخ بدهند. عبدالواحد موسوی لاری افزود: کسانی که 8 سال دولت های نهم و دهم را در دست داشتند با آن همه ثروت افسانه ای نتوانستند کاری کنند و حتی سر از سوء استفاده های میلیاردی درآوردند باید بیایند به مردم جواب بدهند نه اینکه طلبکار دولت باشند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع درست است که آمدن جهانگیری به صحنه انتخابات تصمیم شورای عالی سیاستگذاری بوده است، اظهار کرد: شورا نظرش این بود که جهانگیری و تعداد دیگری از دوستان ثبت نام کنند تا فرصت تبیین دیدگاه ها و دفاع کارکرد از دولتی که الان در مسوولیت هست پیدا شود تا مردم دیدگاه های مختلف را نظاره کنند. شورای عالی و بعضی از چهره های اصلاح طلب از چند نفر از دوستان خواستند که به صحنه بیایند تا در آخر آقای جهانگیری با مشورت با بزرگان به این نتیجه رسید که وارد صحنه انتخابات شود و من معتقدم که این تصمیم ایشان کار بسیار خوب و ضروری بود. آقای جهانگیری متناسب تصمیمات جمعی تصمیم خواهد گرفت و ما هیچ تردیدی در این زمینه نداریم که او مکمل حسن روحانی است. خبرآنلاین

دفتر رهبری به روی اصلاح طلبان بسته نیست

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان بر این عقیده است که دیدارهای اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری همواره وجود داشته و هیچ فرد خاصی نیز برای این امر انتخاب نشده است. عبدالله ناصری در خصوص دیدار اخیر منتجب نیا و محسن رهامی با رهبری گفت: اصلاح طلبان رابطه ای که با رهبری داشتند را همچنان ادامه می دهند و این دیدارها نیز تشکیلاتی و از پیش تعیین شده نیست که حاصل تصمیم جمعی باشد! خود دوستان چنین تصمیمی را گرفته اند. معتقدم دفتر رهبری نیز در بسته ای را برای دیدارها قرار نداده است.