آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۲
شهرستان ها
۷

عضو شورای اسلامی شهر کرج: اجازه فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را نمی دهیم

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به شایعاتی مبنی بر به مزایده گذاشته شدن بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: به هیچ عنوان اجازه فروش اموال مردم را نمی دهیم.

داود وحیدی اظهار داشت: استان البرز و شهرستان کرج با جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر با کمبود بسیار زیاد بیمارستان و مراکز درمانی و تخت های بیمارستانی روبه رو است. وی افزود: در آخرین سفر وزیر بهداشت به البرز، وی تاکید کرد که محرومیت این استان در حوزه بهره مندی از مراکز درمانی و بیمارستانی از استان های محروم مرزی کشور هم بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از سوی دیگر مردم کرج به شدت از کمبود بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی و تحت پوشش تامین اجتماعی رنج می برند و انتظار داریم که مسئولان برای رفع این محرومیت تلاش ویژه ای داشته باشند.

وحیدی گفت: در چنین شرایطی مطلع شدیم که بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به مزایده گذاشته شده که نمایندگان مردم در شوراها اجازه این کار را نخواهند داد زیرا این اقدام ابهام قانونی دارد و برخلاف منافع مردم کرج است و این امر در جلسه کمیسیون حقوقی شورای شهر کرج مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از تشکیل و تاسیس رسمی استان البرز، مالکیت بیمارستان امام خمینی (ره) همواره موجب اختلاف بین تهران و کرج بوده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری کرج یکی از سهام داران این بیمارستان بوده و بخش مهمی از امکانات و تجهیزات بیمارستان فوق متعلق به شهرداری کرج و در حقیقت متعلق به مردم این شهرستان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: حال معلوم نیست که با چه رویکردی، بیمارستانی که بخشی از اموال آن متعلق به مردم است را به مزایده می گذارند.