آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۸۴۳
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

گلایه از سازمان ثبت اسناد و املاک: ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک و مستغلات کشور، این جانب برای فروش یک واحد آپارتمان به یکی از دفاتر اسناد رسمی ملارد مراجعه کردم؛ اما در سیستم رایانه به علت تشابه اسمی، ممنوع المعامله شدم. برای رفع این مشکل، حضوری به سازمان مربوط مراجعه کردم که نامه ای تحویلم دادند و به دفترخانه یادشده ارائه دادم. این بار برای خرید خانه به دفتر اسناد رسمی شماره 339 تهران مراجعه کردم؛ اما در رایانه، دوباره ممنوع المعامله شدم، در نهایت دفعه قبل مشخص شد هویت فردی شبیه من است، اما نام پدرش با من تفاوت دارد، چرا تا به حال برای رفع مشکل ایجادشده اقدام قانونی انجام نشده است؟

علی اکبر فرقانی

کارمند تنبل! برای انجام کار بانکی، پنجشنبه 24 فروردین به بانک مسکن واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان ابن سینا، میدان شکوفه رفتم، دو قطعه چک رمزدار بانکی بین شعب و مقداری هم چک پول (تراول)، می خواستم. مسئول یکی از باجه ها کلی سرم غر زد تا کارم را انجام دهد. با اینکه برای صدور هر برگ چک بانکی رمزدار، پنج هزار تومان کارمزد از مشتریان می گیرند، چرا در انجام وظیفه تنبلی می کنند؟ آیا کارمند یادشده حقوق نمی گیرد تا کار مشتریان را انجام دهد؟

از مشتریان بانک

درخواست از شهرداری منطقه 14: ساکنان خیابان شکوفه از مسئولان شهرداری منطقه 14 تقاضا دارند بین کوچه های رازی غربی و شرقی، پل سیمانی یا فلزی ماشین رو نصب کنند تا اهالی برای رفت وآمد به دو کوچه روبه روی هم مشکل نداشته باشند. وسط این دو خیابان مخزن زباله گذاشته اند!

از ساکنان کوچه رازی شرقی

درخواست از شورای شهر: شهردار تهران بدون درنظرگرفتن شرایط مردم، در اقدامی غیراصولی برخی چهارراه های شلوغ و میدان بهارستان را با سنگفرش هایی که بیشتر موجب کندی حرکت خودروها و آسیب به وسایل نقلیه مردم می شود، تزیین کرده است. از اعضای شورای شهر تقاضا داریم شهرداری را ملزم به آسفالت دوباره محل هایی که سنگفرش شده، کنند.

ابوالفضل کمیلی