آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۴
شهرستان ها
۷

عضو کمیسیون انرژی مجلس: فروش غیرقانونی شرکت نفت کرمانشاه به بخش خصوصی پیگیری می شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه قاطعانه پیگیر فروش غیرقانونی شرکت نفت به بخش خصوصی است.

احمد صفری اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در جلسات متعدد با وزیر نفت، مخالفت خود را با واگذاری و فروش غیرقانونی پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی اعلام کرده اند و قاطعانه این موضوع را پیگیری می کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت خریدار با توجه به سابقه منفی در مدیریت های قبلی خود در بخش خصوصی، به طور قطع اهلیت قانونی برای اداره این پالایشگاه را ندارد، گفت: فروش شرکت نفت به این خریدار ریسک بزرگی محسوب می شود زیرا در صورت تصاحب این شرکت توسط بخش خصوصی سرنوشت کارکنان و کارگران شاغل در این پالایشگاه در ابهام قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان در شرایط کنونی نگرانی خود را نسبت به سرنوشت نامعلوم کارکنان و کارگران شرکت نفت به وزارت نیرو انتقال داده است، عنوان کرد: نمایندگان استان از این وزارتخانه انتظار دارند که همکاری لازم را در این رابطه با مردم استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در روزهای گذشته چند نفر از کارکنان شرکت نفت به علت اعتراض به فروش این شرکت بازداشت شده اند، افزود: در جریان این بازداشتها به این کارکنان توهین شده است که این مسائل در شان مردم کرمانشاه نیست.