آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۴
اخبار کشور
۱۰

هاشمی طبا در جمع دانشجویان: دولت تدبیر و امید کهنسال است

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن انتقاد از بالا بودن سن وزیران دولت یازدهم، تاکید کرد: با کسی که به ناحق حقوق و مزایا می گیرد باید برخورد شود.

سید مصطفی هاشمی طبا داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر روز پنجشنبه (31 فروردین) در نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که با عنوان «میز انتخابات» در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه برگزار شد، گفت: اگر ما سرزمین نداشته باشیم هیچ چیزی برایمان وجود نخواهد داشت چه این سرزمین توسط بیگانگان اشغال شود و چه خودمان آن را از داخل تخریب کنیم و امروز ما در حال تخریب سرزمین خود هستیم.

وی با انتقاد از سیاست های لیبرالی در اقتصاد، گفت: متاسفانه به دلیل سیاست های لیبرالی و به نوعی پوپولیستی که در جریان بوده یک شکاف طبقاتی بزرگ ایجاد شده و محرومان کشور ما همچنان محروم باقی ماندند، پس اولویت دوم رسیدگی به محرومان، معلولان و بیماران خاص است و کنار آن قطع امتیازاتی که بی جهت به همه داده می شود مانند یارانه ها.

هاشمی طبا ادامه داد: آگاهی مردم بسیار مهم است، متاسفانه گاهی نسبت به وعده هایی که داده می شود رای می دهند. من به هیچ کس وعده نمی دهم و فقط می گویم در این مسیرها حرکت خواهم کرد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با فساد و رانت باید مبارزه کرد، خاطرنشان کرد: محاکمه مهدی هاشمی بسیار کار خوبی بود ولی چرا دادگاهش علنی نشد؟ باید اجازه می دانند وی حرفش را بزند و دادگاه هم حرفش را می زد تا مردم بفهمند چه خبر است. هاشمی طبا در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون مسئله حقوق های نجومی هم گفت: به اعتقاد من با کسی که به ناحق حقوق و مزایا می گیرد باید برخورد شود.

وی با انتقاد از بالا بودن سن وزرای دولت یازدهم، گفت: استفاده از وزرای پیر مانند وزیر صنعت را تایید نمی کنم. وی می تواند مشاور خوبی باشد ولی برای وزیر بودن مناسب نیست. ما چرا باید همیشه به افراد پیر آویزان باشیم، اگر جمهوری اسلامی زایندگی در نیروهایش نداشته باشد محکوم به فنا است.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: کلیات سیاست جمهوری اسلامی را قلبا و عقلا تایید می کنم. آنهایی که می گویند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» دروغ می گویند و فقط به دنبال خوردن هستند و حتی حاضر نیستند در صورت لزوم به جبهه بروند.