آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۳
تپش روز
۵

دام مرد مسافربرنما برای زن جوان

مرد مسافربرنما با ربودن زن جوان او را به اطراف تهران کشاند و پس از سرقت طلاهایش طعمه اش را در بیابان رها کرد.

به گزارش جام جم، دیروز زن جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی به قاضی نصرتی گفت: ساعت 19 در یکی از محله های اندیشه به عنوان مسافر سوار خودروی پژو پرشیا شدم. در میانه راه راننده به بهانه این که جاده درحال تعمیر است، تغییر مسیر داد. در ادامه چاقویی را زیر گلویم گذاشت و به سمت وردآورد ادامه مسیر داد. او در بیابان های اطراف وردآورد خودرو را متوقف و مرا با تهدید پیاده کرد. هرچه فریاد زدم در آن تاریکی شب کسی صدایم را نشنید و به کمکم نیامد.

وی ادامه داد: مرد راننده پنج حلقه النگو، گوشواره ها و انگشترم و چهار عدد کارت بانکی و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرد، سپس مرا در بیابان رها کرد و با خودرویش گریخت. یک کیلومتر پیاده روی کردم تا این که به کارخانه ای در همان حوالی رسیدم.

شاکی افزود: همان جا بیهوش شدم که کارگران به کمکم آمدند. به هوش که آمدم، توانستم به پلیس و خانواده ام زنگ بزنم. روز بعد از طریق بانک متوجه شدم زنی دو کارت بانکی ام را یافته و به بانک تحویل داده است، اما سارق موجودی حساب ها را خالی کرده و حتی گوشی ام را به مردی فروخته بود.

با توجه به این که محل وقوع جرم در حوزه اندیشه بود، پرونده به دادسرای شهریار ارسال شد و متهم فراری تحت تعقیب پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.