آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۴
ورزش
۱۸

طاهری: از خانواده نوروزی دلجویی می کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد بابت ناهماهنگی که در بحث حاضر نشدن هانی نوروزی در جشن قهرمانی این باشگاه رخ داده، از خانواده نوروزی دلجویی خواهد کرد.

علی اکبر طاهری درباره انتقادهای حضور نیافتن هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی به ایسنا گفت: صبح روز بازی مهدی طارمی پیش من آمد و گفت هانی نوروزی به هتل آمده و می خواهد با ما به ورزشگاه بیاید. در ادامه عمو و پدربزرگ هانی هم آمدند که من به آنها گفتم نمی توانیم هانی را کنار زمین ببریم تا جام را بالای سر ببرد. طبق قوانین سازمان لیگ فقط کسانی که آی دی کارت داشتند می توانستند کنار زمین بروند. بنابراین قرار ما این شد تا مدیر داخلی باشگاه هانی را همراه پدربزرگ و عمویش به ورزشگاه بیاورد و در قسمتCIP ورزشگاه استقرار یابند تا پس از این که جام اهدا شد و مراسم تشریفات برگزار شد، به داخل زمین بیاید و همراه با سایرین جشن قهرمانی بگیرد.

وی افزود: اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد یعنی هانی نوروزی در جایگاهCIP حضور داشت و پس از این که جام اهدا شد و قصد داشت به کنار زمین بیاید و با بازیکنان در جشن قهرمانی شرکت کند، ماموران یگان ویژه اجازه حضور او را ندادند. البته اواخر مراسم او توانست به همراه عمویش کنار زمین بیاید، اما پدربزرگش به خاطر این که جام اهدا شده بود، ناراحت شد و دست کودک را گرفت تا از ورزشگاه برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما پس از این که تیم به تهران بازگردد، مراسم شکیلی را برای جشن قهرمانی برگزار می کنیم و در آن مراسم از خانواده نوروزی هم دلجویی خواهیم کرد.

دیروز خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس طی اطلاعیه ای ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس خواستار حفظ آرامش این تیم در آستانه دیدار با الهلال شده و حمایت خود را از سرخپوشان اعلام کردند.