آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۵
ورزش
۹

پروین در جشن بازنشستگی معاون ورزش تهران:دوستی من با میرزاآقابیک 40 ساله است

مراسم نکوداشت حسن میرزاآقابیک، معاون ورزش استان تهران که بعد از 30 سال خدمت بتازگی بازنشسته شده، برگزار شد.

این مراسم را تعدادی از دوستان بسکتبالی کاپیتان سال های پیشین بسکتبال ایران از جمله امیر ایلیاوی برگزار کردند. میرزاآقابیک سابقه بازی در رده های ملی بسکتبال را پشت سر گذاشت و کاپیتان تیم ملی در دهه 60 بود. وی همچنین در سال های اخیر معاونت اداره ورزش و جوانان استان تهران را عهده دار بود. مراسم نکوداشت حسن میرزاآقابیک با حضور چهره های سرشناس ورزش و بسکتبال برگزار شد که در بین مهمانان حضور حسن حبیبی، پیشکسوت فوتبال پاس تهران و علی پروین قابل توجه بود.

پروین درباره حضورش در این مراسم گفت: من و میرزاآقابیک اگرچه در رشته های مختلف فعالیت می کردیم، اما نزدیک به 40 سال دوستی داریم و برای همین من در مراسم وی شرکت کردم. پروین تابلو فرش نفیسی را هم به رسم یادبود به میرزآقابیک تقدیم کرد. میرزاآقابیک هم در سخنان کوتاهی در این مراسم گفت: پیشکسوتان بسکتبال با کمک امیر ایلیاوی که استاد بنده بود این مراسم را برگزار و خستگی سال ها خدمت را از تنم دور کردند. از همه دوستان بویژه علی شکوری که در برپایی این مراسم سنگ تمام گذاشتند، سپاسگزارم و امیدوارم در طول 30 سال مسئولیت های مختلفم در ورزش خدمتگزار خوبی برای مردم بوده باشم.

مراسم نکوداشت دکتر حسن میرزاآقابیک پیشکسوت بسکتبال و معاون ورزش استان تهران پیش از آن که جشن بازنشستگی او باشد، روی فردیت در ورزش خط بطلان کشید و با حضور برخی بزرگان ورزش و بسکتبال به ما یادآوری کرد عضو بودن و شرکت داشتن و با هم بودن از مولفه های اولیه ورزش است. جایگزینی برای روزمرگی خسته کننده زندگی. همان که میرزاآقابیک در پایان مراسم گفت؛ دوستانم خستگی 30 سال خدمت را از تنم بیرون کردند.