آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۵
ورزش
۹

اخبار چند خطی

در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب پرچمدار کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی تصمیم گیری و مه لقا جام بزرگ بانوی تیرانداز به عنوان پرچمدار ایران در این بازی ها انتخاب شد.

دومین گروه ملی پوشان وزنه برداری برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، دوشنبه به ترکمنستان می روند. پیکارهای قهرمانی آسیا از 3 اردیبهشت در عشق آباد آغاز می شود که تیم ایران با هشت وزنه بردار در دو گروه رهسپار این مسابقه ها می شود.

الکساندر چیریچ مربی تیم ملی واترپلو حریفان تیم ملی را در بازی های کشورهای اسلامی رقبایی سخت و ناشناخته دانست و تقویت کارهای دفاعی در همه پست ها را نقطه قوت تیم ملی اعلام کرد.

ملی پوشان دوومیدانی که برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ آسیا راهی چین شده بودند، بعد از 30 ساعت سرانجام به محل برگزاری مسابقات رسیدند. مرحله نخست این دوره از رقابت ها فردا در جیاژینگ چین برگزار می شود.

تیم بسکتبال نوجوانان ایران در ادامه مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا تیم عراق را با اختلاف 27 امتیاز (85 بر 58) شکست داد. این بازی ها امروز در تهران با دیدار ایران و لبنان به پایان می رسد.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام شد که در این فهرست نام سعید عبدولی، فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم ایران به دلیل غیبت در اردوها به چشم نمی خورد.

تیم ملی اسنوکر با امیر سرخوش، حامد ذره دوست، علی روشنی کیا و میعاد بولسانی با مربیگری کامران شهلا راهی قطر شد تا در رقابت های قهرمانی آسیا در این کشور شرکت کند.

ملی پوشان بدمینتون برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا امشب تهران را به مقصد چین، محل برگزاری این رقابت ها ترک می کنند.

مهرافزا منوچهری، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: تیم ملی تنیس زنان با دو ورزشکار در چهارمین دوره بازی های همبستگی اسلامی شرکت می کند.