آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۵
حوادث
۱۹

شیطان تا پایان عمر در زندان

مرد آمریکایی که در جریان تعقیب و گریز، دو مامور پلیس را به قتل رسانده بود، باید تا زمان مرگ در زندان بماند. این مرد که به شیطان صفت معروف شده است، 48روز پس از قتل بازداشت شد.

اریک فراین، قاتل 33 ساله ای است که سال 2014 در پنسیلوانیا، به دو مامور پلیس هنگام تعقیب و گریز شلیک کرد. وی پس از این قتل برای فرار به دل کوه ها پناه برده بود. قاتل فراری پس از 48 روز توسط 12 گارد پلیس پنسیلوانیا شناسایی و بازداشت شد. وی در دادگاه پای میز محاکمه قرار گرفت و از خود دفاع کرد. حکم دادگاه برای وی گذراندن زندگی خود در زندان تا فرارسیدن مرگ وی است.

به گزارش هوفینگتون پست، در ماه سپتامبر 2014 فراین در ساعت 11 شب به بریون دیکسون و الکس داگلاس دو مامور پلیس پنسیلوانیا، هنگام تعقیب و گریز شلیک کرد. وی پس از قتل، نامه ای برای پلیس ارسال کرد. فراین در این نامه اعلام کرد: من به سر بریون دیکسون نشانه گیری کرده بودم، اما تیر به گردن وی خورد و او با این وجود همچنان در تعقیب من بود و من فقط شلیک می کردم و این بار تیر به زانوی وی برخورد کرد و سپس اسلحه را به سمت همکار وی گرفته و شلیک کردم. تیر به شکم وی برخورد کرد و بر زمین زانو زد. بعد از کشتن دو مامور پلیس، سوار بر جیپ شده و از محل قتل گریختم.

پلیس پنسیلوانیا بعد از دریافت این نامه عنوان کرد: نامه نوشته شده قاتل به خون آغشته بود.