آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۱
ورزشی
۲۳

کنفرانس خبری

دایی: دنبال 3 برد پیاپی هستیم

علی دایی، سرمربی نفت تهران در نشست خبری مسابقه امروز تیمش برابر صبا در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: طبعا بازی سختی در پیش داریم زیرا صبا برای حفظ خود در لیگ برتر محتاج هر 3 امتیاز این دیدار است اما ما هم می خواهیم هر دو بازی باقی مانده مان را در لیگ فتح کنیم و سپس با شکست تراکتورسازی، فاتح جام حذفی هم بشویم.

جلالی: بازی زیبایی را خواهید دید

مجید جلالی، سرمربی پیکان در نشست خبری مسابقه روز شنبه این تیم برابر سایپا گفت مطمئن است که شاگردانش به این تیم تعهدی کامل دارند و در نتیجه وی نیز مایل است فصل بعد در جمع خودروسازان بماند و به هدایت این تیم ادامه بدهد. وی افزود: از حالا قول می دهم که روز شنبه بازی روان و زیبایی را از تیم ما برابر سایپا شاهد باشید.

قلعه نویی: مگر گواردیولا همیشه قهرمان می شود؟

امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی پیش از مسابقه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جایی قرار دارم که خاطرات خوبی از آن دارم. ما دوران خوبی را در اینجا داشتیم حتی می توانستیم جام آسیایی کسب کنیم ولی نشد. این بازی برای هر دو تیم مهم است. وقتی نتیجه نمی گیری، امیر قلعه سیبل است. ولی این را بگویم مگر گواردیولا هرجا می رود، قهرمان می شود؟

کرانچار: برنده بازی سپاهان و تراکتور می تواند به آسیا برود

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: برنده این بازی می تواند به آسیا برسد. دوست داریم در جو پیروزمندانه باقی بمانیم. دست به هر اقدامی خواهیم زد تا در این دو بازی پایانی به نتایج مطلوبی برسیم. شاید فینال جام حذفی به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.