آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۲
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

چاله های اتوبان و خیابان ها: آقای قاسمی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که همه روزه از شرق تهران اتوبان شهید بابایی، میدان نوبنیاد و خیابان لنگری و بالعکس تردد دارم. چاله های موجود در این مسیر خسارات سنگینی به خودروها وارد می کند، بخصوص شب ها که قدرت دید کمتر است. شهردار محترم در صورت امکان برای یک بار از این مسیر تردد کنند تا شاهد این چاله ها باشند شاید فرجی شود.

بیمه روستایی ناکارآمد: آقای خرقانی از شهریار در تماس با ما عنوان کردند که می خواستم درخواست کنم بنویسید که بیمه های روستایی هیچ جا به درد ما نمی خورد نه مطب و نه داروخانه ها، این بیمه ها را قبول ندارند، این بیمه را اصلا برای چه به ما داده اند.

نظارت بر مرغداری ها: آقای قربانعلی کیانی نیز چنین بیان کردند که از وزیر بهداشت و کشاورزی تقاضا داریم سری به مرغداری ها بزنند و ببینند مرغ ها چه تغذیه ای دارند. اکثر مرغ هایی که به فروش می رسد، خون مردگی زیادی در بدن دارند و باید قبل از مصرف از مرغ جدا شوند و این مستلزم هزینه ای بسیار برای خانوارها است.

جایگزینی آگهی بازرگانی به جای احادیث: هموطن محترمی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که مسئولان شرکت مترو در سال های گذشته تقریبا تمام ایستگاه ها و حتی داخل خود قطارها را به برخی آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (ع) مزین کرده و باعث رشد معنوی مسافران می شود اما به دلایلی مبهم آگهی های بازرگانی و امثال آن جایگزین شده است..