آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد: دستگیری قاچاقچی سابقه دار با یک و نیم تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: یگان های عملیاتی پلیس استان در درگیری با قاچاقچیان مسلح ضمن دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار، یک تن و 523 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

زاهدان - خبرنگار کیهان: سرتیپ حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هایی از فعالیت یک باند بزرگ دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صفر مرزی با استفاده از خودروهای تندرو بارگیری کرده و قصد انتقال به عمق کشور را دارند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند با یک دستگاه خودرو سبک در حال جا به جایی مواد مخدر بودند و به صورت مداوم مورد پایش تخصصی یگان های اطلاعاتی قرار داشتند، در منطقه «بمپور» شهرستان ایرانشهر وارد کمین تکاوران پلیس شدند و در حالی که قصد تغییر مسیر و فرار از منطقه را داشتند، به صورت مسلحانه با تیم های عملیاتی پلیس درگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه ماموران ضمن توقیف خودرو حامل مواد مخدر، یک قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کرده و در بازرسی خودرو 155 کیلوگرم تریاک را کشف کردند و در ادامه این عملیات با شناسایی منزل این قاچاقچی، در بازرسی از محل، یک تن و 270 کیلوگرم تریاک را کشف و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به اعضای این باند را در محل توقیف کردند.