آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۰
ورزشی
۹

عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در بازی های کشورهای اسلامی اعلام کرد

ملی پوشان برای موفقیت در باکو هم قسم شده اند

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: ملی پوشان اعزامی به باکو هم قسم شده اند تا به اندازه توان خود برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند. گزیده ای از تازه ترین صحبت های فریبرز عسگری در ادامه می آید:

*ما برای مسیری که در پیش رو داریم برنامه ریزی کرده ایم و در واقع هدف گذاری کردیم. تورنمنت قزاقستان قسمتی از مسیر حرکت ما بود. نتیجه کسب شده در این رقابت ها نیز راضی کننده بود البته اگر نتایج بدی هم رقم می خورد واقعا حساسیت و نگرانی وجود نداشت به خاطر اینکه از 15 تکواندوکاری که به این مسابقات اعزام کرده بودیم 10 نفر از آنها برای اولین بار سفر خارجی را تجربه می کردند و واقعا آنها این اعزام را نیاز داشتند که مسابقات خارجی را تجربه کنند.

*نکته دیگر اینکه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از نظر من حضور آنها در مسابقاتی که به میزبانی ساری برگزار شد بلامانع بود و آنها در اختیار باشگاه های خود بودند به همین دلیل حضور در مسابقاتی که در ساری برگزار شد و تورنمنت قزاقستان باعث شد آنها تجربیات خوبی را کسب کنند. ایرادهای کارشان را متوجه شدند. به نظرم حضور آنها در مسابقات برون مرزی خیلی مفید بود چرا که آنها با فضای مسابقات برون مرزی آشنا شدند و انشاالله در مسابقات بازی های کشورهای اسلامی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاشند. من از عملکرد همه بچه های تورنمنت قزاقستان راضی بودم.

*عملکرد ملی پوشان در اردوها، نظم، میزان آمادگی جسمانی، نتیجه مسابقات قزاقستان همه با هم اولویت ما برای معرفی نفرات اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی بود، البته من کمترین حساسیت را برای تورنمنت قزاقستان در نظر گرفته بودم، چرا که عملکرد ملی پوشان در اردوها برای من بیشتر از مسائل دیگر مهم بود.

*ما امیدوار هستیم که در بازی های کشورهای اسلامی شرایط طوری رقم نخورد که بازی های بچه ها به خاطر جوان بودنشان حساس شود.

*به هر حال جامعه تکواندو به آن بلوغ فکری رسیده است و می داند از چه کسی به چه اندازه باید توقع داشته باشد. از تیم جوانان به اندازه خودش قطعا توقع دارند اما بچه های ما هم قسم شدند تا به اندازه توان خود برای موفقیت تیم ملی در بازی های کشورهای اسلامی تلاش کنند.