آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
ورزش
۱۸

قهر تماشاگران جواب داد

بازگشت پرسپولیسی ها به تمرین

قهر معنادار تماشاگران و تشویق بازیکنان دهه 60 و 70 تیم در بازی پرسپولیس و ذوب آهن، پیام خود را به بازیکنان تیم منتقل کرد. بازیکنان که به دلیل پرداخت نشدن پول، دست به اعتصاب زده بودند و بدون تمرین به دیدار ذوب رفتند و کم مانده بود از این تیم شکست بخورند، در بازی با ذوب آهن پیامی بزرگ از هواداران دریافت کردند.

بیش از 25 هزار بلیت بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن فروخته شده بود؛ اما هوادارانی که بلیت را هم خریده بودند، به دلیل اعتصاب بازیکنان ترجیح دادند به ورزشگاه آزادی نروند. البته چیزی حدود 8 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفت؛ اما برخوردی فوق العاده سرد با بازیکنان داشت. این برخورد آنقدر سرد بود که بازیکنان در پایان بازی نسبت به آن واکنش نشان دادند. به فاصله یک روز از بازی با ذوب آهن بازیکنان تصمیم گرفتند به محل تمرین بروند و همه ساک به دست در کنار مجموعه خیریه عمل دیده شدند. ترکیب اصلی پرسپولیس از سیدجلال حسینی گرفته تا فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی که در بازی شنبه مقابل ذوب آهن بازی کرده بودند، دیروز به مجموعه فرهنگی ورزشی خیریه عمل رفتند تا حاشیه های فراوان این تیم فعلا فروکش کند.

پرسپولیس دوشنبه هفته آینده دیداری حساس و تعیین کننده در ورزشگاه آزادی مقابل الوحده امارات دارد و اگر قهر تماشاگران تا آن بازی ادامه داشته باشد و پرسپولیس نتواند از حمایت تماشاگران پرشمارش برخوردار شود، کار صعود پرسپولیس به دور دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گره خواهد خورد.

تمرین پشت درهای بسته

مدیران پرسپولیس برای آن که اصطکاک بین تماشاگران تیم و بازیکنان بیشتر از این نشود، تمرین دیروز تیم در مجموعه فرهنگی ورزشی خیریه عمل را پشت درهای بسته برگزار کردند. همه بازیکنان تیم حتی بیرانوند که تهدید کرده بود آخر این فصل از پرسپولیس جدا می شود، در تمرین دیروز حضور داشتند؛ اما اجازه داده نشد تماشاگران به داخل مجموعه بروند. این اصطکاک بین هواداران و بازیکنان و رابطه شکراب بین آنها باید هرچه زودتر بهبود پیدا کند چون پرسپولیس دوشنبه بعد یک بازی حیاتی در پیش دارد.