آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۷۹۶
سیاست
۳
چهره روز

تیر اصولگرایان باز هم به سنگ خورد

میرسلیم قول کناره گیری نداده است

گروه سیاسی| تا اینجای کار زور اصولگرایان به قالیباف برای کنار رفتن به نفع رییسی نرسیده است، اما آنها این روزها تمام تلاش شان را به کار گرفته اند تا شاید مصطفی میرسلیم را راضی به کنار رفتن به نفع دو کاندیدای دیگر اصولگرا کنند.

این تلاش ها در حالی است که پس از مناظره اول برآورد بسیاری از کارشناسان و مردم این بود که مصطفی میرسلیم بابرنامه تر از سایر کاندیداهای اصولگرا است. در انتخابات ریاست جمهوری دور پیش نیز بسیاری از اصولگرایان در تلاش بودند تا علی اکبر ولایتی را وادار به کناره گیری به نفع قالیباف کنند.

موضوعی که تا روز آخر هم مورد موافقت ولایتی قرار نگرفت و او در صحنه انتخابات ماند. در روزهای اخیر اصولگرایان با پخش برخی شایعات در تلاش بودند تا این مساله را القا کنند که میرسلیم به آیت الله موحدی کرمانی وعده کنار رفتن از عرصه انتخابات را داده است.

رییس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم، نقل قول مبنی بر قول مصطفی میرسلیم برای کناره گیری را تکذیب کرد. به گزارش ایلنا، محمدعلی امانی، درباره اینکه مطرح شده است میرسلیم در محضر آیت الله موحدی کرمانی قول داده که پس از مناظره ها از دور انتخابات کنار برود، گفت: آقای میرسلیم دیداری با آیت الله موحدی کرمانی نداشته است که بخواهد چنین قولی برای کناره گیری از دور رقابت های انتخاباتی بدهد.

رییس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم افزود: آقای میرسلیم تا آخر رقابت ها حضور خواهد داشت. گفتنی است روستا آزاد، رییس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه ایثارگران با نیروهای جبهه مردمی انقلاب اظهار داشته میرسلیم قول داده است پس از مناظره ها کنار برود که این مساله در محضر آیت الله موحدی کرمانی مطرح شده است. پیش از این نیز محمدرضا باهنر این مساله را مطرح کرده بود که میرسلیم با رد این مساله گفته بود بهتر است باهنر به کارهای خودش برسد.