آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۲
ورزش
۹

خواندنی های فوتبال

درخواست کاپیتان ها از بازیکنان پرسپولیس

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی، دو کاپیتان باتجربه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات روزهای اخیر از بازیکنان این تیم درخواست کردند، بی خیال اعتصاب شوند و به بازی با سیاه جامگان و سپس دیدار مقابل الوحده امارات فکر کنند.

سیدجلال در جمع بازیکنان اعلام کرده بود: برخی از شما، کار زشتی کردید که اخبار را از رختکن به دست رسانه ها دادید تا آبروی ما برود و همه بفهمند چه می گوییم، اما از تک تک شما می خواهم برای یک هفته هم شده، بی خیال آن جنگ و دعواها شوید و به فوتبالتان بپردازید.

نورمحمدی: پرسپولیس به من هم بدهکار است

علیرضا نورمحمدی، مدافع صنعت نفت آبادان که سابقه سال ها حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود داشت، در مورد شرایط تیمش گفت: آخرین بازی برای ما حساسیتی در پی ندارد. البته دوست داریم با شکست دادن گسترش فولاد تبریز، به مکان های تک رقمی جدول دست پیدا کنیم، اما در هر حال همین که صنعت نفت در این فصل سخت توانست در لیگ برتر بماند، کار بزرگی انجام داده ایم.

او در مورد اعتصاب پرسپولیسی ها گفت: این باشگاه هنوز به ما بدهکار است و نمی دانیم چطور باید اعتراض خود را نشان دهیم!

خالد در تور جلالی یا برانکو

ماجرای مذاکره خالد شفیعی با باشگاه پیکان برای این بازیکن که درحال حاضر مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است، برایش دردسرهایی به دنبال داشت. این بازیکن مدام در حال تکذیب این اخبار است، درحالی که او مذاکره کرده و حتی قرارداد داخلی هم امضا کرده، اما فعلا تلاش می کند موضوع را پنهان نگه دارد.

از سوی دیگر، شنیدیم باشگاه پرسپولیس نیز به دنبال جذب این مدافع اوت انداز است. باید دید از میان پرسپولیس و پیکان، خالد فصل بعد کدام باشگاه را انتخاب می کند.

ادینهو به دردسر افتاد

ادر لوسیانو ادینهو، مهاجم برزیلی تراکتورسازی دچار یک دردسر بزرگ شده است.

این بازیکن که گفته دیگر حاضر نیست برای سال های بعد در ایران بازی کند، بعد از فینال جام حذفی ایران را ترک خواهد کرد و برای همیشه از فوتبال کشورمان می رود. ادینهو اما در همین روزها با مشکل بزرگی مواجه شده است. پاسپورت این بازیکن مشکل دارد و از این رو، در تمرینات غیبت دارد تا بتواند مشکلات پیش آمده در مورد پاسپورت خود را به صورت کامل حل کند. در غیر این صورت، ماندنش در ایران با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد.