آرشیو چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۲۶
ورزش
۱۱

گوناگون

صعود تیم ملی فوتبال ساحلی

تیم ملی فوتبال ساحلی با پیروزی برابر نیجریه به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد. ملی پوشان کشورمان درآخرین دیدارخود از مرحله گروهی به مصاف نیجریه رفتند که درنهایت این بازی را با نتیجه 6 بر 5 در ضربات پنالتی به سود خود پایان دادند.

مصدومان به الوحده می رسند

وحید امیری و محمد انصاری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس به بازی این تیم مقابل الوحده خواهند رسید.دیدار پرسپولیس مقابل الوحده امارات روز 18 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

فراخوان باشگاه تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی با صدور فراخوانی ازهواداران خواست ازاین تیم در دیدار مقابل نفت تهران حمایت کنند. رقابت های لیگ برتراین هفته به ایستگاه پایانی خود می رسد و تیم تراکتورسازی از ساعت 18 روز پنج شنبه در ورزشگاه یادگارمیزبان تیم نفت است.

آغاز رقابت دو ومیدانی معلولین کشور

رقابت های دوومیدانی جانبازان، معلولان، نابینایان و کم بینایان، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس،با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک، روز 14 اردیبهشت آغازمی شود.

خداحافظی برهانی با استقلال

آرش برهانی مهاجم پیشین استقلال با حضوردرورزشگاه آزادی ودرحاشیه دیداراین تیم با سپاهان رسما از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

بازگشت وزنه برداران به اردو

اردوی تیم ملی وزنه برداری بلافاصله بعد از بازگشت به تهران برای حضور در بازی های همبستگی آغاز شد. تیم ملی وزنه برداری ایران به تازگی عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده است.

استارت فرنگی کاران در خانه

تعداد اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کامل شد.شاگردان اشکانی، که خود را برای حضور دردورویداد مهم پیش رو مهیا می کنند، دیروزدرخانه کشتی گردهم آمدند.

جلالی: از نتایج پیکان راضی هستم

سرمربی تیم پیکان گفت: قرارداد یک ساله که بازیکنان منعقد می کنند به سود فوتبال ایران نیست.مجید جلالی اظهار کرد: با وجود تلاشی که بازیکنان ما انجام دادند نتوانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. ما درمقاطعی از فصل نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم وهمین موضوع باعث شد ازکسب سهمیه دورشویم. به هرحال فکر می کنم برای تیمی چون پیکان که هرسال به لیگ برترمی آمد اما شرایط مطلوبی نداشت، امسال توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و شرایط خوبی برای این تیم ایجاد کنیم.