آرشیو چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

ملی پوشان فلافل ها را پس فرستادند

شام چند شب پیش کاراته کاهای خسته از تمرین برگشته را درجا میخکوب کرد. آنها که این روزها سخت مشغول تمرین برای بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا هستند، جمعه بعد از تمرین جانانه برای صرف شام به رستوران مجموعه کبکانیان رفتند، چشم های شان از شام چهار تا شد؛ فلافل. غذایی که واکنش اردونشینان را درپی داشت. همین شد که کاراته کاها دست نزده، غذاهای شان را پس فرستادند.

امیر مهدی زاده، عضو تیم ملی کاراته درباره مشکلات غذایی در اردو می گوید: این مساله چند روز قبل اتفاق افتاد و ما هم به رئیس فدراسیون کاراته گلایه کردیم. فرجی هم بلافاصله این مساله را پیگیری کرد و موضوع حل شد. من نمی دانم مقصر چه کسی است و ناهماهنگی از کجا بود اما فلافل غذای مناسبی برای ورزشکاران نیست.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته هم در واکنش به اعتراض ملی پوشان به وعده های غذایی در اردوی تیم ملی می گوید: غذاهای سرو شده با بهترین مواد اولیه تهیه می شود، بنابراین از نظر کیفیت شرایط مطلوبی دارد. البته ما پیش از شروع اردوی تیم ملی در آزادی از کادر فنی خواسته بودیم برنامه غذایی پیشنهادی شان را بدهند تا آشپزخانه فدراسیون طبق منوی غذایی مورد تائید کادر فنی، سرویس دهی شود. او قبول ندارد شام کاراته کاها فلافل بوده است بنابراین می گوید: فلافل نبود، کتلت بود. فکر می کنم کتلت برای شام که باید غذای سبک تری باشد، غذای مناسبی است. از نظر ما مشکلی نداشت ضمن این که موضوع حل شد.