آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۴
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

یک کارگردان: سینماگران در دولت حسن روحانی تحقیر شدند

یک کارگردان سینما می گوید با اینکه در انتخابات سال 92 به حسن روحانی رای داده اما در این دوره با افتخار، حاضر نیست که به روحانی رای دهد.

داوود توحیدپرست در بخشی از گفت وگوی خود با سینماپرس عنوان کرد: من و امثال من که در سینما و در دوره جناب روحانی چهار سال تمام بیکار بودیم و مستاجر و حداقل دو بچه دانشجو هم داشتیم در این سینما زیاد هستند که دردهای بسیاری داشتند ولی درمان کننده ای نمی یافتند.

این فیلمساز سپس با تاکید بر اینکه هیچ گوش شنوایی در دولت یازدهم وجود نداشت ادامه داد: کجاست مدیر دردمندی که حتی نامه سینماگران دردمند را بخواند!؟ چه برسد به اینکه جلسه بگذارد و حرف های ما را بشنود و درصدد رفع مشکل باشد!؟ به هر حال من و خیلی های دیگراز هنرمندان در این چهار سال به شکل عجیبی تحقیر شدیم و هیچ بنی بشر و هیچ مدیری پیدا نشد که حتی نیم ساعت به ما وقت بدهد. به نظر من همه مردم ایران و همه هنرمندان ایران، مثل اوایل انقلاب، همچنان از هر رئیس دولتی گسترش حقیقت و عدالت و انسانیت می خواهند که در دولت جناب روحانی و مجموعه مدیریتش یافت نمی شود.

وی تصریح کرد: بنابراین من با افتخار تمام اعلام می کنم که در این دوره برخلاف دوره گذشته به جناب دکتر روحانی حتما رای نمی دهم و از هر هنرمندی هم که حق گرا و عدالت طلب و انسان دوست است می خواهم که به ایشان رای ندهد و خودش را ملعبه بازی های سیاسی و پول و مقام نکند چرا که تاریخ، قضاوت سختی درباره هر انسانی که بنده زر و زور و تزویر می شود خواهد کرد.

این کارگردان سینما در خاتمه افزود: از خدا می خواهم که مدیری بیاید که فقط به فکر گسترش حقیقت و عدالت و انسانیت باشد و در شنیدن و دیدن دردهای مردم و هنرمندان، کر و کور نباشد و با عمل انقلابی کاری کند که وطن و مردم، در دنیا، الگو بشوند...! همان هدفی که نسل من به خاطرش همه زندگی اش را فدا کرد.