آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۷۹۸
سیاست
۲
واکنش

واکنش نهاد ریاست جمهوری به اظهارات کریمی قدوسی

خلاف واقع و اتهامات بی اساس است

گروه سیاسی| ستاد انتخاباتی حسن روحانی از کریمی قدوسی، نماینده اصولگرای مجلس به دلیل تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

در متن این نامه که خطاب به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با موضوع اعلام تخلف نماینده و اظهارات خلاف شوون او ارسال شده، این ستاد اظهارات جواد کریمی قدوسی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره یکی از وزرای دولت، نهاد ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی حسن روحانی را خلاف واقع، اتهامات بی اساس و غیر مستند خواند و آن را تکذیب کرد.

در همین خصوص یک منبع آگاه و مطلع در نهاد ریاست جمهوری در گفت وگو با ایرنا ضمن تکذیب و رد مطالب منتشره و محفوظ دانستن حق شرعی و قانونی نهاد و مدیران نهاد ریاست جمهوری برای اعاده حیثیت و پیگیری قضایی به اتهام «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین و افترا» اظهار داشت: مراتب اقدامات خلاف شوون این نماینده مجلس به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منعکس شده تا مرجع مزبور تصمیمات مقتضی اتخاذ کند.

بنا بر این گزارش، «جواد کریمی قدوسی» نماینده مجلس شورای اسلامی اخیرا با بیان مطالبی خلاف واقع، اتهاماتی بی اساس و غیر مستند نسبت به نهاد ریاست جمهوری و مدیران این نهاد را در گفت وگو با نشریه دانشجو مطرح کرده است. گفته می شود او در این گفت وگو مطالب خلاف واقع و اتهامات بی اساس و غیرمستندی را به یکی از وزرای دولت تدبیر و امید، نهاد ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی حسن روحانی نسبت داده است.