آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۶
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

حق را بدهید، صدقه نمی خواهیم: آقای رحیمی گفتند که من راننده ماشین سنگین در شهرداری هستم. امروز در تلویزیون دیدم آقای شهردار تهران در مورد برنامه هایش اعلام کرد که شغل ایجاد می کنم. من که راننده پایه یک هستم پایه حقوقم 800 هزار تومان است که با اضافه کاری و روزهای تعطیل حدود 5/1 میلیون تومان حقوق می گیرم. بدون هیچ امکاناتی در زمستان آماده باش بودیم. شهرداری ماشین ها را به پیمانکاران واگذار می کند و دیگر نظارتی ندارد که آیا حقوق ما پرداخت می شود یا خیر؟

تعداد امضای استیضاح کنندگان: آقای کیانی عنوان کردند که از هیات رئیسه محترم مجلس خواهشمندیم که آیین نامه داخلی مجلس در مورد استیضاح را اصلاح فرمایند و کل نمایندگان مجلس فقط با 10 امضا می توانند دولت را زیر و رو کنند. واقعا بی عدالتی است. این آیین نامه متعلق به زمانی بود که تعداد کل نمایندگان کمتر از 100 نفر بودند، اما حالا که 3 برابر شده است باید امضا کنندگان نیز 3 برابر شوند.

درختان سرمازده: آقای چمنی از شاهرود در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که من باغدار هستم. چند سال است که درختان ما را سرما می زند اما هنوز دولت و وزارت جهاد کشاورزی بیمه سرمازدگی سال گذشته را پرداخت نکرده است و امسال هم درختان را دوباره سرما زده است. این چه قانونی است که به موقع به آن عمل نمی کنند.

اول چاله های اتوبان بعد چاله های اقتصادی: آقای شیخی در تماس با ما عنوان کردند که می خواستم از این طریق به آقای قالیباف بگویم لطفا به چاله های اتوبان آزادگان رسیدگی کند تا بعد به چاله های اقتصادی مملکت برسد.