آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۵۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•تشویق کنند: همراهان و عیادت کنندگان بیماران وقتی به بیمارستان ها مراجعه می کنند، از کارکنان، به ویژه انتظامات و نگهبانان انتظار دارند برخورد مودبانه و خوبی داشته باشند. پسرم به علت تصادف و شکستگی دست چپش از یکم اردیبهشت در طبقه چهار بخش جراحی مردان بستری شد، آقای مصطفی عبداللهی یکی از کارکنان پرتلاش و خدوم انتظامات بیمارستان سینا واقع در چهارراه حسن آباد، با حسن نیت و رفتار مودبانه و برخورد خوب توانست رضایت من و بیشتر مراجعه کنندگان را جلب کند. ضمن قدردانی از ایشان، از ریاست محترم بیمارستان تقاضای تشویق ایشان را دارم.

علی اکبر فرقانی

•ارزان، اما بدون کیفیت: چهار کیلو پرتقال تامسون 10 هزار تومان! این جملات را یکی از وانت بارها روی مقوا در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، مقابل کوچه خوشرو نوشته و در دید عموم گذاشته است تا مردم وسوسه قیمت، نه کیفیت پرتقال شوند و خرید کنند. من هم ششم اردیبهشت چهار کیلو خریدم و از قضا میهمان هم داشتیم، وقتی میوه ها را شستیم و پیش روی میهمانان گذاشتیم، پرتقال ها خشک، فاسد و غیرقابل خوردن بود. آبروی مان نزد میهمانان رفت. چگونه باید به تخلف میوه فروشی که چنین آشغالی را به خورد مردم می دهد رسیدگی کرد و به حق و حقوق ازدست رفته هرچند کم، رسید؛ آبروی رفته نزد میهمانان را چه کنم؟

فرخی پور از تهران

•میوه های نارس، نوبرانه و گران: میوه های نارس مانند گوجه سبز را به عنوان نوبرانه برای فروش با قیمت گران به میوه فروشی ها و غرفه های وابسته به شهرداری می آورند که طعم و مزه خوبی ندارد. مسئولان وزارت کشاورزی نباید اجازه دهند کشاورزان، برای پول و درآمد بیشتر، میوه ها را قبل از رسیدن بچینند.

عرفان

•تاثیر گرانی: گرانی باعث شده نرخ سرویس بهداشتی در جاده ها که قبلا نفری 200 تومان بود، به 500 تومان افزایش یابد. رستوران ها و سالن های غذاخوری در جاده های برون شهری با وجود مسافرانی که برای سرو غذا به این مکان ها مراجعه می کنند، درآمد بالایی دارند، حق مسافران نیست که بابت استفاده از سرویس بهداشتی پول پرداخت کنند.

محمدامین اردشیر