آرشیو شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

بیرون انداختن یک زوج دیگر آمریکایی از هواپیما!

کارکنان خط هوایی دلتای آمریکا یک زوج را به دلیل نبودن صندلی خالی برای سایر مسافران، تهدید به زندان کردند و از هواپیما بیرون انداختند.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، یک زوج آمریکایی از ایالت کالیفرنیا می‎گویند که هنگام سفر با پروازهای خط هوایی دلتای آمریکا، تهدید شدند اگر صندلی رزرو شده پسر بچه دو ساله خود را خالی نکنند و او را روی زانوی خود ننشانند، روانه زندان می شوند و کودکشان نیز از آن ها گرفته می شود.

این زوج در مصاحبه‎های خود با شبکه‎های خبری از جمله «ای بی سی» گفتند که یکی از کارکنان خطوط هوایی دلتای آمریکا به آن ها گفته بود شما باید این صندلی را خالی کنید وگرنه شما و همسرتان زندانی می شوید و کودکتان از شما گرفته می‎شود.

این زوج گفته اند که بعد از بحثی طولانی با کارمند خط هوایی و موافقت با خالی کردن صندلی کودک 2 ساله خود، باز هم به آن ها گفته شد از هواپیما پیاده شوند.آن ها گفتند که هیچ پولی به آن ها بازپرداخت نشد و مجبور شدند یک اتاق در هتل رزرو کنند تا اینکه روز بعد 3 بلیت دیگر برای پرواز خود بخرند.

این زوج فیلم بحث خود با کارمند خط هوایی دلتای آمریکا را ضبط و آن را در شبکه اجتماعی «یوتیوب» منتشر کرده اند.

این زوج با پسربچه دو ساله و دختر بچه یک ساله خود قصد سفر به لس آنجلس را داشتند.

مسئولان خط هوایی دلتا در گفت و گو با شبکه خبری «سی بی اس» از این اتفاق ابراز تاسف و اعلام کردند با این زوج گفت و گو می کنند تا درک بهتری از آن چه رخ داده است داشته باشند و مشکل را رفع کنند.

پیشتر نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کارکنان خط هوایی «یونایتد ایر لاینز» یکی از مسافران آسیایی تبار خود را برای خالی کردن صندلی وی، از هواپیما بیرون انداختند. این مسافر که حاضر به ترک صندلی خود نبود، با خشونت کارکنان خط هوایی روبرو شد و کارکنان او را در حالی که صورتش روی کف هواپیما کشیده می شد و به دسته صندلی برخورد می کرد و خون از لبانش جاری بود، بیرون انداختند.