آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
تپش روز
۵

عذاب وجدان به خاطر قتل پدر

پسر معتاد که با ضربه چاقو پدرش را به قتل رسانده بود، در جلسه بازپرسی از جنایت خود اظهار پشیمانی کرد. متهم می گوید عذاب وجدان یک لحظه رهایش نمی کند.

به گزارش جام جم،اشکان 22 ساله متهم است شامگاه 3 اردیبهشت امسال در جریان درگیری با پدر 57 ساله اش او را با ضربه های چاقو ازپای درآورده است. او بعد از جنایت تحت تعقیب پلیس بود تا این که با گذشت شش روز از وقوع جنایت تسلیم شد. اشکان دیروز برای ادامه تحقیقات نزد قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به تشریح این جنایت پرداخت. او گفت: پدرم خودش اعتیاد داشت و با رفتن به کمپ ترک کرده بود. مدام به من هم می گفت اعتیادم را ترک کنم که گوش به حرف او نمی دادم. شب جنایت پدرم تازه از کمپ بازگشته بودکه متوجه شد من دارم شیشه مصرف می کنم. خیلی ناراحت شدوخواست هرطور شده برای ترک اعتیاد به کمپ بروم که من توجهی نکردم و به همین دلیل میان ما مشاجره درگرفت.

وی افزود: او از دستم بشدت عصبانی بود، کارد آشپزخانه را برداشت به سمتم ضربه ای انداخت که دست چپم زخمی شد. من هم چاقو را ازدستش گرفتم و با آن ضربه هایی به پدرم زدم و فرار کردم. از زمانی که فرار کردم می ترسیدم او بمیرد. زمانی که از دوستم شنیدم پدرم مرده، باورم نمی شد من با دستانم جان او را گرفته ام. خیلی پشیمان شدم. عذاب وجدان لحظه ای من را رها نمی کرد. نمی دانم با اشتباهی که انجام دادم خانواده ام مرا می بخشند یا نه. متهم جوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی روانه زندان شد.