آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

نیکخواه بهرامی: اولویتم با لیگ چین است

صمد نیکخواه بهرامی بعد از سال ها بازی کردن در بالاترین سطح بازی های لیگ ایران در دسته اول بازی می کند و با مهرام دوباره لیگ برتری شده است. مهرام در بازی نخست فینال یک بر صفر از قطران کاوه گرگان پیش افتاده است.

بازیکن تیم بسکتبال دسته اولی مهرام تهران درخصوص حضورش در این سطح از بازی ها می گوید: من سهمیه خارجی محسوب می شدم و نتوانستم در لیگ برتر بازی کنم و فکر می کنم مسئولان فدراسیون فراموش کردند چنین قانونی را در دسته اول بگذارند زیرا توانستم با مهرام قرارداد ببندم و شاید فصل بعد کاری کنند که نتوانم در لیگ دسته اول هم بازی کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ادامه می دهد: فکر نمی کنم این تصمیمات تعمدی باشد، به عقیده من چنین تصمیماتی غیرکارشناسی و غیرعقلانی است. بازیکنان لژیونر کیفیت لیگ برتر را بالا می برند و این که ما لژیونرها نتوانیم در ایران بازی کنیم غیرمنطقی و مغرضانه است. من حتی زمانی هم که در ایران بازی می کردم به این قانون اعتراض داشتم و فکر می کنم بازی نکردن لژیونرها موجب پایین آمدن کیفیت لیگ برتر می شود.

وی درخصوص تصمیمش برای فصل آینده گفته است: برای فصل بعد باید پیشنهادها را بررسی کنم و با شرایطی که در بسکتبال ایران حاکم شده است ترجیح می دهم در لیگ چین بازی کنم. بازیکنان ایرانی شایستگی خود را در لیگ چین نشان داده اند و واقعا ناراحت کننده است که نتوانند در ایران بازی کنند.