آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
فوتبال ایران
۱۱

مرد کروات به دنبال طلبش می گردد

دلخوری برانکو از باشگاه پرسپولیس

وقتی برانکو به پرسپولیس ملحق شد، رسانه های ایران به نقل از امیر عابدینی، مدیرعامل سابق باشگاه خبر دادند قرارداد این مربی کروات با قرمزها، چهار میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است. اگر این رقم اولیه قرارداد برانکو باشد، بی شک در دو سال گذشته به رقم قرارداد این مربی اضافه شده است.

از سویی او امسال توانست پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند و این اتفاق برایش پاداش خوبی به ارمغان آورده است. رقمی که پرسپولیس باید در این سال ها به برانکو می داد، قطعا رقم سنگینی بود و حالا خبر رسیده باشگاه نتوانسته از پس پرداخت آن برآید. منابع خبری فاش کردند باشگاه چیزی حدود 900 هزار دلار به برانکو بدهکار است و این مساله نارضایتی شدید سرمربی قرمزها را در پی داشته است. برانکو بتازگی به مسئولان گفته: «پس طلب من چه می شود؟ کی می خواهید این 900 هزار دلار را بپردازید؟»

طاهری فعلا در باشگاه با مشکلات عدیده مالی روبه روست و نمی داند چطور پاداش قهرمانی قرمزها را بپردازد. با وجود قهرمانی باشگاه در لیگ برتر، پرسپولیس عایدی چندانی نداشته است و باشگاه نمی تواند حتی پول پاداش بازیکنان را از کنار این قهرمانی در بیاورد.

به همین خاطر طاهری بشدت نگران است و نمی داند با بدهی سنگینی که به برانکو دارد چه کند. در همین حال خبر رسیده برانکو به دلیل نارضایتی از وضع موجود حتی تاکید کرده به پیشنهادهایی که شده، فکر می کند.

لیست دوم برانکو هم لو رفت!

در حالی که از مدت ها قبل مشخص شده بود برانکو بازیکنانی نظیر گادوین منشا، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی و... را می خواهد و حتی باشگاه هم مذاکراتی با این بازیکنان داشته است، اما به نظر می رسد لیست دومی هم وجود دارد که برانکو در اختیار باشگاه قرار داده است.

براساس اخبار رسیده، خالد شفیعی، سینا عشوری و محمد ابراهیمی (از تراکتورسازی)، سیامک نعمتی (از پیکان) و پیمان شیرزادی (از استقلال خوزستان) هم در فهرست پروفسور قرار دارند.

حتی خبر رسیده که مدیران باشگاه مذاکرات مقدماتی با این بازیکنان را انجام داده اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، آنها در لیگ برتر هفدهم پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن خواهند کرد. این در حالی است که خود برانکو و مسئولان پرسپولیس وجود چنین لیستی را تایید نمی کنند و بر این عقیده هستند که بازیکنان مورد نظرشان همان هایی هستند که در لیست اولیه قرار دارند، اما....