آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۵۸
سیاست
۷

رئیس سازمان بسیج: مرگ بر اسرائیل روی موشک مگر بد است؟

سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج، در مورد نوشتن شعار روی موشک ها که در مناظره دوم نامزدهای ریاست جمهوری مطرح شد، واکنش نشان داد.

به گزارش «ایسنا»، او درخصوص اظهارات مطرح شده درباره شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک های دوربرد گفت: «شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک مگر کار بدی است، اساسا محو اسرائیل جزء آرمان های ماست».

سوال از غیب پرور و جواب او، به صحبت های «حسن روحانی»، رئیس جمهوری، اشاره دارد که در مناظره دوم؛ یعنی جمعه گذشته بیان کرد. روحانی در مورد برخی اقدامات در مورد برجام گفت: «دیدید تصویری از شهرهای زیرزمینی نشان دادند که برجام را برهم بزنند، روی موشک شعارهایی نوشتند تا برجام را برهم بزنند؛ ولی مردم ما از همه اینها عبور کردند تا به امروز برسیم و شاهد پیشرفت بیشترمان در آینده شویم».

غیب پرور در ادامه با تاکید بر ایجاد قطب های تولیدی در مناطق مختلف گفت: «بسیج بنا دارد در 406 منطقه کشور متناسب با مزیت های تولیدی آنها کمک کند تا این قطب های تولیدی شکل یابند».

او با بیان اینکه با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی حق مردم ما نیست که در برخی مناطق محرومیت وجود داشته باشد، گفت: «بسیج در سال های قبل در حوزه محرومیت زدایی کارهای فراوانی انجام داده است، اما این کافی نیست».

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج آماده است با هر دستگاه دولتی ای که برای محرومیت زدایی قدم برمی دارد همکاری کند، گفت: «ما برای حل مشکلات مختلف جامعه آماده هرگونه همکاری با دولت هستیم».

غیب پرور با تقدیر از مجاهدت های جبهه منتظران خورشید در 129 روستا در استان های کرمانشاه، تهران، قم، مرکزی، سیستان وبلوچستان و خوزستان گفت: «ما 38 هزار روستا داریم که نیازمند خدمت رسانی هستند و این نشان دهنده کارهایی است که باید انجام شود».