آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۸
فرهنگ و هنر
۱۶
موسیقی

کنسرت آمل، همسر سالار عقیلی را روانه بیمارستان کرد!

سالار عقیلی و گروهش برای اجرای کنسرتی در آمل روی صحنه رفته بودند که در پایان این اجرا، سن سقوط کرد و طی آن حریر شریعت زاده، همسر سالار عقیلی، آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

سالار عقیلی ضمن بیان این مطلب به ایلنا گفت: متاسفانه یکشنبه شب 17اردیبهشت در پایان کنسرت آمل، سن سقوط کرد و همه اعضای گروه نیز در این اتفاق سقوط کردند که متاسفانه همسرم (حریر شریعت زاده) از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و ایشان را به بیمارستان انتقال داده ایم و در حال حاضر مشغول مداوایش هستند.

این خواننده افزود: به نظر می رسد حال خانم شریعت زاده وخیم نیست و در حال حاضر مشغول عکسبرداری و آزمایش های لازم روی ایشان هستند.

عقیلی دیروز در این گفت وگو پیش بینی کرده همسرش تا شب از بیمارستان مرخص شود. او همچنین گفت: جراحت ایشان شاید چندان جدی نباشد اما به هر حال شوکی که به او و همه اعضای گروه وارد شده، تاثیر خوبی روی همه ما نداشته است؛ باتوجه به کنسرتی که فردا در شهر نور در برنامه هایمان گنجانده شده؛ امیدواریم که برنامه فردا به همراهی خانم شریعت زاده به اجرا درآید.

سالار عقیلی درباره سقوط سن عنوان کرد: کنسرت در سالن پیامبر اعظم(ص) ترتیب داده شده بود. سن به شکل غیرحرفه ای و غیراستاندارد ازسوی برگزارکنندگان تعبیه شده بود و همین موضوع باعث سقوط آن و همه اعضای گروه شد. هرچند استقبال خوبی از این کنسرت شده بود، اما این اتفاق، واقعا باعث ناراحتی همه شد.