آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۸
ورزش
۱۸
صدای ورزش

آبی ها به قدرت نمایی فکر کنند

صادق ورمزیار ( کاپیتان پیشین استقلال)

پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می تواند برای فوتبال ایران بویژه آبی دوستان درخشان باشد، استقلال تهران و خوزستان هر دو امشب باید به فکر نمایشی قدرتمندانه و صعود شیرین به مرحله بعد این رقابت ها باشند و کار را تمام شده ندانند.

نگاهی به عملکرد استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا بخوبی نشان می دهد این تیم نتایج درخور توجهی کسب کرده و با جمع آوری امتیازات در دور رفت قدم بلندی برای صعود به مرحله حذفی برداشت. هر چند استقلال به نوعی صعودش به مرحله حذفی قطعی شده است، اما باید هوشیار باشد و حریف را دست کم نگیرد. مطمئنا التعاون عربستان در بازی امشب همان تیم شکننده دور رفت نخواهد بود و با همه توان برای کسب پیروزی به این مسابقه می آید. التعاونی ها در دور رفت و به لطف گل زودهنگام و ثانیه 30 غافلگیر شدند و شیرازه تیمشان از هم پاشید، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که امشب هم ضعیف و بی رمق نشان دهند. بنابراین استقلال برای صعود مقتدرانه به دور حذفی، باید امشب هم با تمام توان به مصاف حریف برود.

استقلال تا اینجای کار راه خود را برای صعود هموار کرده است، این ادعا را که حریفانش ضعیف تر بوده اند قبول ندارم. استقلال با شایستگی و با دست پری که داشت، توانست با جوانان با انگیزه و خوب خود این عملکرد خوب را داشته باشد. جوانانی که هم عصای کادر فنی شدند و هم به خوبی خودشان را نشان دادند. معتقدم توانمندی تیم فعلی استقلال را نمی توان کمرنگ کرد؛ چرا که این تیم واقعا خوب کار کرده است.

امشب البته استقلال خوزستان هم در حالی به میدان می رود که با وجود بی پولی عملکرد درخشانی در آسیا داشته است، شاید همین بی پولی انگیزه بازیکنان را دوچندان کرد تا بخوبی توانایی خود را در رقابت های بین المللی ثابت کنند. به هر حال هرچه بود این تیم شایسته خوزستانی هم به خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شد و امیدواریم در بازی امشب برابر تیم قعرنشین الجزیره امارات با قدرت ظاهر شده و جشن صعود باشکوهی را برای دوستداران فوتبال ایران و آبی های خوزستان ترتیب دهد.