آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۸
ورزش
۱۸

پورموسوی: الجزیره را دست کم نمی گیریم

سرمربی استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش با ارائه یک بازی هوشمندانه مقابل الجزیره امارات، به نتیجه موردنظرش دست یابد. سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان الجزیره امارات گفت: الجزیره با تیمی بازی دارد که بازیکنانش با وجود همه مشکلات، برای خوشحالی مردم خوزستان می جنگند. امیدوارم با یک بازی سرسختانه و هوشمندانه، جشن صعود بگیریم، چون سرنوشت ما دست خودمان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید که بازیکنان تان بازی مقابل الجزیره را «شل» بگیرند، گفت: در تمرینات از بچه هایم خواستم اصلا به این فکر نکنند که چون بازی برای الجزیره مهم نیست، کار راحتی مقابل آنها دارند. از بازیکنانم خواستم که الجزیره را اصلا دست کم نگیرند. الجزیره تیم بسیار خوبی است. آنها قهرمان امارات هستند و استرسی از بابت صعود به مرحله بعد ندارد و با این مساله نیز کنار آمده است. آنها با آرامش خاطر مقابل ما بازی خواهند کرد، اما بازیکنان من باید بیشتر از آنها باهوش باشند.

پورموسوی با درخواست از هواداران تیمش برای حمایت از آنها در دیدار مقابل الجزیره افزود: ما به حضور هواداران نیاز داریم، چون آنها یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم با کمک و حمایت هواداران مان بتوانیم الجزیره را شکست دهیم. ما روی کمک و حمایت آنها حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدواریم آنها فرزندان خودشان را تنها نگذارند. بازیکنان من فقط به عشق هواداران مانده اند و بازی می کنند. البته امیدوارم مثل بازی مقابل لخویا نشود که آنها تیم حریف را تشویق کردند و به آنها انرژی و انگیزه دادند! برای این که بتوانیم الجزیره را ببریم به هواداران مان نیاز داریم. فقط امیدوارم آنها تنها تیم خودشان را تشویق کنند.

وی در مورد غایبان استقلال خوزستان برای دیدار مقابل الجزیره گفت: طیبی، افشین، ماهینی و نانگ چهار مصدوم تیم ما در بازی های گذشته بودند که هر چهار بازیکن در روزهای اخیر با ما تمرین کردند و مشکلی برای دیدار مقابل الجزیره ندارند. در این میان سالاروند دو اخطاره است و نمی تواند مقابل الجزیره ما را یاری کند.