آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

روزبهانی: قهرمان المپیک دروغ است

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو پرده از برخی اتفاقات بوکس قهرمانی آسیا در ترکمنستان برداشت. احسان روزبهانی که بعد از رقابت های المپیک با مسئولان فدراسیون بوکس به مشکل برخورد و در مسابقه های قهرمانی ایران و اردوهای تیم ملی شرکت نکرد، گفت: تا زمانی که پول به بوکس ایران تزریق نشود، هیچ اتفاق مثبتی در این رشته رخ نمی دهد و حال و روز بوکس ما به همین شکل باقی می ماند.

وقتی تیم ملی مقابل نمایندگان کویت، سوریه و اردن و کشورهای بی نام و نشان در بوکس شکست می خورد، حرفی برای گفتن نمی ماند. نگاه کنید، یکی از بوکسورهای ما مقابل نماینده ازبکستان شکست خورده، اما آقایان مدعی هستند نماینده ازبکستان قهرمان جهان و قهرمان المپیک بوده است. نمی دانم چرا این دروغ ها را می گویند. من نماینده ازبکستان را با دست چپم شکست دادم و او یک حریف تمرینی بیش نبود. فیلم ناک اوت شدن نماینده ما وجود دارد اما نمی دانم چرا می گویند نماینده ما با حریف ازبکستانی پا به پا مبارزه کرده است. اگر بخواهیم از عملکرد ضعیف تیم ملی انتقاد کنیم، آقایان سریع می خواهند واکنش نشان دهند و بگویند تیم ملی جوان است. به هر حال، نتیجه تیم ملی در قهرمانی آسیا واقعا ضعیف بوده و امیدوارم فکری به حال و روز بوکس شود.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو در ادامه صحبت های خود، گفت: ترکیب تیم ملی جوان است. ان شاءالله تا 10 سال آینده بوکس ایران پیشرفت خواهد کرد، فقط یک نکته را باید بگویم. تا زمانی که پول به بوکس ایران تزریق نشود، ملی پوشان به تورنمنت های مختلف اعزام نشوند و از لابی ها در مجامع جهانی استفاده نشود، هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد و حال و روز بوکس ما همین است.